تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر : 134491

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 27 خرداد 1403

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 27 خرداد 1403

امروز بازار سرمایه حال و روز خوشی نداشت، اما این روند تا کجا ادامه دارد؟ آیا فردا هم بورس سرخ‌پوش خواهد بود؟

به گزارش شهر بورس، امروز بازار سرمایه بار دیگر روز قرمزی را پشت سر گذاشت. ریزش بازار سرمایه از اردیبهشت امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد. اولین روز معاملات اردیبهشت‌ماه رشد خیره کننده شاخص کل، نوید ادامه روند صعودی سال جاری را می‌داد. اما پس از دو روز صعودی، سقوط بازار آزاد باشد.

الان هفته‌هاست که بازار سرمایه حال و روز خوشی ندارد و در حال افت است. محدودیت دامنه نوسان نیز از سویی، به مشکلات بورس اضافه کرده و عملاً بازار را در صف‌های فروش گرفتار کرده است. در این شرایط، به نظر می‌رسد که سازمان بورس فعلاً هم قصدی برای بازگرداندن دامنه نوسان به حالت سابق ندارد و شاید تا پایان انتخابات شاهد دامنه نوسان محدود در بازار سرمایه باشیم.

شاخص کل در پایان معاملات امروز با افت بیش از 14 هزار واحدی به محدوده دو میلیون و 61 هزار واحد رسید تا ریزش شاخص از ابتدای اردیبهشت تا امروز به بیش از 10 درصد برسد. شاخص کل بورس تهران از اوایل اردیبهشت ماه تاکنون، از سطح دو میلیون و 314 هزار واحد به دو میلیون و 61 هزار واحد در 26 خردادماه رسید.

در این شرایط، سهامداران بیش از هر زمان دیگری سرخورده و از آینده بازار ناامید هستند. وعده‌های داده شده توسط نامزدهای انتخاباتی نیز دردی از سهامداران دوا نکرده و فعلاً هم نخواهد کرد. فعلاً باید سرمایه منتظر روشن شدن وضعیت آینده سیاسی کشور و نتیجه انتخابات است.

خبر مرتبط
پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 4 تیر 1403
پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 4 تیر 1403

امروز (یکشنبه) بازار سهام با فشار فروشندگان آغاز شد اما در میانه بازار با تقویت از سمت تقاضا، سهام مثبت برروی تابلو افزایش پیدا کرد و پایان متعادلی رقم خورد. پیش بینی بور فردا چگونه خواهد بود؟ آیا روند متعادلی خواهیم داشت؟

پیش بینی بورس فردا  یکشنبه 27 خرداد 1403

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 27 خرداد 1403

کاهش ارزش معاملات نشان می‌دهد که بازار سرمایه فعلاً در «بورس» و «اولویت» نیست. امروز حدود 90 درصد از سهام بازار در محدوده های منفی قرار داشتند و شمارِ صفوف فروش بازار نیز به 451 نماد رسید.

با این تفاسیر، حداقل تا زمان انتخابات ریاست جمهوری، نمی‌توان از بازار سهام توقع زیادی داشته باشیم. به نظر می رسد در معاملات فردا نیز روند نزولی بازار سرمایه همچنان ادامه داشته باشد، اما ممکن است تا حدودی از فشار فروش موجود در بازار کاسته شود.

گروه بانکی امروز وضعیت خوبی داشت و نماد وبصادر به صف خرید رسید. در در معاملات فردا به نظر می‌رسد بزرگان گروه بانکی وضعیت نسبتاً خوبی داشته باشند. پیش‌بینی می‌شود در کلیت بازار نیز شاهد معاملات متعادل رو به منفی باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ