تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر : 139645

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 24 تیرماه 1403

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 24 تیرماه 1403
امروز (شنبه) بازارِ سهام بار دیگر شاهد نزول شاخص کل و هم‌وزن بود و 66 درصد بازار به رنگ قرمز درآمد. پیش بینی بورس فردا چگونه خواهد بود؟ آیا روند نزولی ادامه خواهد داشت؟

به گزارش شهر بورس، بازارِ سهام امروز با ریزش بیش از 9 هزار واحدی شاخص کل، روز سرخی را پشت سر گذاشت. در پایان معاملات امروز شاخص هم‌وزن نیز سه هزار واحد ریزش داشت.

تابلوی پایانی بازار امروز با 491 نماد منفی معادل 66 درصد بازار، رنگ سرخ به خود گرفت و در این بین 91 سهم در صف فروش به کار خود پایان دادند. در مقابل 34 درصد بازار شامل 248 سهم با رنگ سبز برروی تابلو نقش بستند و تنها 36 نماد در صف خرید به کار خود در معاملات امروز پایان دادند.

شاخص کل پس از پایان معاملات بازار، 9 هزار و 98 واحد ریزش داشت و به دو میلیون و 200 هزار واحد نزول کرد. شاخص هم‌وزن نیز با افت سه هزار واحدی به 703 هزار و 804 واحد کاهش یافت.

نمای پایانی بازار | شنبه 23 تیرماه 1403

نمای پایانی بازار شنبه 23 تیرماه 1403

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 24 تیرماه 1403

بازار سرمایه روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند و همچنان از مشکلات موجود در کلان اقتصاد رنج می‌برد. مشکلاتی مانند قطعی برق که در صنایع اتفاق افتاده و به نظر می‌رسد فعلاً هم ادامه‌دار باشد، تاثیر خود را بر بازار سرمایه گذاشته است.

به نظر می‌رسد در معاملات فردا نیز روند نزولی بازار مخصوصاً در نمادهای بزرگ ادامه یابد و شاهد معاملاتی متعادل و رو به منفی باشیم که نمادهای کوچک و متوسط وضعیت به مراتب بهتری داشته باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ