تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 143268

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 14 مرداد ماه 1403

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 14 مرداد ماه 1403
بازار سهام امروز (شنبه) روز اسفناکی را سپری کرد و با ریزش سنگین امروز، شاخص کل به مرز دو میلیون واحد رسید و بازار در آستانه از دست دادن مرز دو میلیون واحد قرار گرفت. پیش بینی بورس فردا چه خواهد بود؟

به گزارش شهر بورس، بازار سهام امروز نیز با ریزش شدید شاخص کل و هم‌وزن به کار خود پایان داد. فشار فروشندگان در پی التهاب‌های این‌روزهای منطقه و پس از ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، مانند روز گذشته بر بازار غلبه داشت و شاخص کل به مرز دو میلیون واحد رسید.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل با ریزش 61 هزار و 705 واحد به دو میلیون و شش هزار واحد نزول کرد و در یک قدمی از دست دادن دو میلیون واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز با افت 19 هزار و 888 واحد به 637 هزار واحد ریزش کرد.

نمای پایانی بورس امروز، با سرخی 97 درصدی بازار به رنگ سرخ در آمد. در پایان معاملات امروز تنها سه درصد نمادهای بازار معادل 19 نماد با رنگ سبز بر روی تابلو نقش بستند.

ارزش معاملات خرد امروز بازار به چهار هزار و 394 میلیارد تومان رسید. بیشترین ارزش معاملات نیز به ترتیب متعلق به نمادهای فملیف فزر و فولاد بود. همچنین نمادهای فارس، فملی و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر ریزش شاخص کل داشتند.

نمای پایانی بورس امروز 13 مردادماه 1403

نمای پایانی بورس امروز 13 مردادماه 1403

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 14 مرداد ماه 1403

بازار سرمایه امروز وضعیت بسیار نامساعدی داشت؛ به طوری که یکی از سیاه‌ترین روزهای تاریخ خود را سپری کرد. در این شرایط که شاخص کل به سطح مهم دو میلیون واحد رسیده، بعید به نظر می‌رسد که بازار فردا بتواند این سطح را حفظ کند.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که فردا هم روند نزولی بازار ادامه دار باشد، اما در معاملات یکشنبه از شدت آن کاسته شود. با توجه به قرار گرفتن اکثر سهام بازار و شاخص‌ها در محدوده‌های حمایتی، در صورتی که فردا شاهد بازگشت تقاضا به بازار نباشیم، باید گفت که افت بازار سرمایه همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

حداقل انتظاری که در این شرایط از متولیان بازار وجود دارد، انجام اقداماتی مانند کاهش دامنه نوسان است تا حداقل اندکی از زیان سهامداران جبران شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات