تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 131728

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 9 خرداد 1403

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 9 خرداد 1403
معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام پس از ریزش‌های پیاپی، امید بخش به‌نظر رسید. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ آیا روزهای خوب بورس فرا رسیده و رشد بازار سرمایه آغاز شده است؟

به گزارش شهر بورس، معاملات بازار سهام امروز (سه شنبه) همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مثبت پیش‌رفت و بسیاری از نمادهای مطرح بازار صف خرید بستند.

بازار از همان دقایق ابتدایی با تحرکات خریداران همراه بود و در فاصله کوتاهی بسیاری از سهام بازار به سمت صف خرید کشیده شدند. در ادامه معاملات با مشاهده تحرکات در سهم های شاخص‌ساز خریداران در سایر نمادها نیز ورود کرده و در پایان معاملات پس از روزها ریزش، باردیگر بیش از 60 درصد بازار سبز پوش شدند.

ارزش معاملات خرد امروز به 3 هزار میلیارد رسید که نسبت به روز گذشته نزدیک به هزار میلیارد افزایش داشت. با این حال ارزش معاملات همچنان در بازار سهام نشان‌گر تردید در سهام‌داران و معامله‌گران نسب به روند روزهای آینده بازار است.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد 11 هزار و 714 واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 69 هزار واحد بازگشت. این رشد شاخص کل در حالی رقم خورد که 66 درصد بازار به رنگ سبز درآمد و تنها 266 نماد قرمز در تابلوی پایانی معاملات وجود داشت. همچنین، شاخص هم‌وزن نیز با رشد 1 هزار و 154 واحدی به 681 هزار و 700 واحد رسید.

بورس بالاخره خندید!


بیشتر بخوانید: بورس بالاخره خندید! + نمای پایانی بازار 8 خرداد 1403


بازار بورس در سه شنبه 8 خرداد

2,069,847 ? افزایش (0.57٪) شاخص کل
11,714
681,700 ? افزایش (0.17٪) شاخص هم‌وزن
1,154
بیشترین تاثیر منفی بیشترین تاثیر مثبت بیشترین ارزش معاملات
بوعلی فملی بوعلی
فخوز فولاد شپنا
شیراز شستا شبندر

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 9 خرداد 1403

موج اخبار مثبت مخابره شده به بازار، سه‌شنبه پرتقاضایی را برای بورس رقم زد. در همین راستا، تا انتهای معاملات صف‌های خرید پابرجا ماندند و اخبارهای مثبت نیز یکی پس از دیگر آمدند.

به همین خاطر، به نظر می‌رسد موج اخبار مثبت و محدودیت دامنه نوسان؛ فعلاً انباشت تقاضا برای سهام را تشدید خواهد کرد و می‌تواند یک رشد معقول را برای بازار سرمایه به ارمغان بیاورد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند بازار در روز چهارشنبه نیز بتواند روز سبزی را به ثبت برساند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوروزی سه شنبه , 8 خرداد 1403 - 16:46

دوسه ماه باید مثبت باشه به پول خودمون برسیم.اگه تورم حساب کنیم شاخص باید برسه ۴میلیون

پویا سه شنبه , 8 خرداد 1403 - 20:38

ما با انتقادهامون ۱۰ راه حل ساده پیشنهاد دادیم .. کو گوش شنوا؟؟ خوابی یا خودت زدی به خواب ؟؟ متاسفانه برخی مسولین شکمشون از مال حرام پر شده و گوششون نمیشنوه بقول امام حسین ..چقدر بگیم اختلاف دلار آزاد و نیما رانت و پول حرام،چقدر بگیم سود ۳۰ درصدی بانک‌ها حرام و ربا هست،چقدر بگیم سود ۳۸درصدی اوراق ربا هست و حرام،چقدر بگیم برداشتن سود انباشته شرکت ها دزدی هست و حرام،چقدر بگیم مالیات رو از تولید و بورس مملکت بردارین ، چقدر بگیم برق و گاز صنایع قطع نکنید بجاش مدیریت کنید ، چقدر بگیم قانون شبانه رختخوابی وضع نکنید ، …. ببین فقط تو همین چنتا جمله دارن چنتا کار حرام که تو ذهن بنده حقیر اومد انجام میدن

پویا سه شنبه , 8 خرداد 1403 - 20:51

لطفا دامنه نوسان به ۷درصد برگردونید و بازار و شرکت های تولیدی را حمایت کنید نان زن و بچه مردم نابود شد تو بورس

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ