تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 137337

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 11 تیرماه 1403

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 11 تیرماه 1403
امروز (یکشنبه) بازار سهام روز سرخی را پشت‌سر گذاشت و با ریزش بیش از 23 هزار واحدی شاخص کل و سرخی 85 درصدی بازار، به نتایج دور اول انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. پیش بینی بورس فردا چگونه خواهد بود؟ آیا ریزش ادامه خواهد داشت؟ یا باید منتظر بازار متعادلی باشیم.

به گزارش شهر بورس، معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که شاخص کل بیش از 23 هزار واحد ریزش را تجربه کرد. در دومین روز از معاملات، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در دور اول و با دامنه نوسان مثبت و منفی 6، واکنش بازار سهام منفی بود و با فشار فروشندگان شاهد سرخی 85 درصدی بازار بودیم.

در پایان معاملات بازار، شاخص کل 23 هزار و 110 واحد کاهش داشت و شاخص کل به دو میلیون و 72 هزار واحد نزول کرد. شاخص هم‌وزن نیز امروز کاهش 10 هزار و 409 واحدی را تجربه کرد و به 668 هزار و 251 واحد نزول داشت.

همچنین نقشه بازار امروز با 85 درصد سهام منفی، به رنگ قرمز در آمد. در تابلوی بازار در مقابل 627 سهام قرمز تنها 111 نماد مثبت به چشم می‌خورد و در این بین 239 نماد در صف فروش به کار خود پایان دادند.

نمای پایانی بازار | یکشنبه 10 تیرماه 1403

نمای پایانی بازار یکشنبه 10 تیر 1403

خبر مرتبط
پیش بینی بورس فردا | سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
پیش بینی بورس فردا | سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

بازار سرمایه امروز توانست روز بهتری داشته باشد، اما بورس فردا به چه سمتی خواهد رفت؟ آیا عرضه‌ها ادامه دار خواهد بود یا خریداران فردا قدرتمندتر وارد میدان خواهند شد؟

پیش‌ بینی بورس فردا | دوشنبه 11 تیرماه 1403

با توجه به منفی‌های سنگین امروز، نمی‌توان منتظر بازار سبزی برای فردا باشیم. عرضه‌های سنگین در نمادهای تاثیرگذار بازار از جمله خودرو که این نماد را به یک قدمی صف فروش هم کشاند، نشان داد که بازار سرمایه احتمال ریسک‌های سیاسی را «کم» نمی‌داند.

به همین جهت پیش‌بینی می‌شود فردا هم باید منتظر بازار سرخی باشیم. سهامداران امید دارند که فردا اندکی از فشار عرضه‌ها کاسته شود و بازار کمی به سمت تعادل میل کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ