تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۳۸
کد خبر : 10940

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 23 آذر 99

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، دیروز دلار ۸۰ تومان افت قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۲۶ هزار و ۲۰ تومان رسید. همچنین قیمت دلار امروز در بازار متشکل ۲۵,۶۰۰ تومان ثبت شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟ در میان اخبار دیروز که بر دلار موثر است می‌توان به خبر

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، دیروز دلار ۸۰ تومان افت قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۲۶ هزار و ۲۰ تومان رسید. همچنین قیمت دلار امروز در بازار متشکل ۲۵,۶۰۰ تومان ثبت شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در میان اخبار دیروز که بر دلار موثر است می‌توان به خبر نشست برجام اشاره کرد. دیروز اعلام شد نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت خارجه‌های ایران و گروه ۱+۴ به ریاست دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، روز چهارشنبه به‌شکل ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

از سوی دیگر دنیای اقتصاد هم نوشت: به گفته برخی از تحلیلگران فنی در صورتی که درهم بالای ۷ هزار و ۲۰۰ تومان باقی می‌ماند، انتظارات افزایشی در بازار تخفیف پیدا نمی‌کرد. در این میان، کاهشی‌های بازار اعتقاد دارند برای اینکه دلار در بازار داخلی نزول شدیدتری را تجربه کند،‌ نیاز به این هست که حواله درهم خط ۷ هزار تومانی را از دست بدهد.

تا زمانی که درهم بین ۷ هزار تا ۷ هزارو ۲۰۰ تومان نوسان کند، به احتمال زیاد، دامنه نوسانات دلار در بازار داخلی محدود خواهد بود و کف و سقف جدیدی در بازار به ثبت نخواهد رسید. معامله‌گران در شرایط کنونی باور دارند، در صورتی که دلار محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست بدهد، می‌تواند تا زیر کانال ۲۵ هزار تومان افت کند و بار دیگر در کانال ۲۴ هزار تومان قرار بگیرد.

منبع: تجارت نیوز

بیشتر بخوانید: اعمال ۱۰ تغییر در قانون جدید چک

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ