تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
کد خبر : 87130

پیشرفت احداث کمپ ورزشی مس ورزقان جلوتر از برنامه زمانبندی

پیشرفت احداث کمپ ورزشی مس ورزقان جلوتر از برنامه زمانبندی
مجری کمپ ورزشی مس ورزقان گفت: طرح بزرگترین کمپ ورزشی کشور که با نگاه مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران در ورزقان احداث می شود.

به گزارش شهر بورس، مجری طرح احداث کمپ ورزشی مس ورزقان با اعلام این خبر گفت : طرح بزرگترین کمپ ورزشی کشور که با نگاه مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران در ورزقان احداث می شود هم اکنون با ۸ درصد پیشرفت، از برنامه زمانبندی جلوتر است.

حصاری اضافه کرد : با تلاش همکاران جهادگر در دو شیفت کاری، سالن فوتسال ۳ هزار نفری این پروژه هم اکنون در مرحله اجرای فونداسیون و ستون ها قرار دارد و با ۷ درصد پیشرفت فیزیکی، ۳ درصد از برنامه جلو است.


مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون ورزقان معرفی شد


وی با بیان اینکه مدیرعامل مس سونگون آذربایجان همواره توجه ویژه ای به پروژه کمپ ورزشی ورزقان داشته، افزود: دکتر عباسزاده بطور شبانه روزی و مستمر پیگیر پیشرفت پروژه بود و طبق دستورات ایشان پروژه کمپ ورزشی ورزقان همواره تامین مالی خوبی شده و این امر تاثیر بسزایی در پیشرفت فیزیکی پروژه داشته است.

مجری کمپ ورزشی مس ورزقان با اشاره به اشتغال ۱۶۰ نفری در این پروژه اظهار کرد: با توجه به تاکید مستمر مدیرعامل محترم مس سونگون، هم اکنون در ۶ جبهه کاری بصورت شبانه روزی فعالیت داریم و بنا داریم این پروژه را زودتر از موعد مقرر قراردادی به مرحله بهره برداری برسانیم تا در اختیار مردم شریف شهرستان ورزقان و منطقه قرار گیرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ