تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 95410

برگزار کننده رویداد کیش اینوکس در پاسخ به شهر بورس خبر داد:

پیش‌بینی افزایش استقبال از رویداد کیش اینوکس 2023

پیش‌بینی افزایش استقبال از رویداد کیش اینوکس 2023
برگزار کننده رویداد کیش اینوکس 2023 گفت: در سنوات مختلف کیش اینوکس، ما آمار بازدید 5 تا 6 هزار نفر بازدیدکننده را داشتیم و امسال پیش‌بینی می‌کنیم که آمار بازدید بالاتری را نیز داشته باشیم.

به گزارش شهر بورس، آریا حمیدیان برگزار کننده رویداد کیش اینوکس در نشست خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس 2023)، اظهار داشت: کیش اینوکس با الگو گرفتن از رویداد داووس و بررسی نقاط ضعف و قوت نمایشگاه تهران رویدادی را پایه‌گذاری کردیم که مکمل نمایشگاه تهران باشد.

وی افزود: ما با احترام به مخاطبان و سهامداران خرد در نمایشگاه کیش اینوکس رویکرد متفاوتی داریم و پایه‌گذاری این نمایشگاه به شکل دیگری بوده است. ولی این دلیل نمی‌شود که سهامدار خرد در این نمایشگاه حضور نداشته باشد. حوزه گردشگری جزیره کیش بر عهده بخش خصوصی است و ما تلاش می‌کنیم در این رویداد از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و خیلی هم دوست داریم تسهیلاتی در نظر بگیریم تا سهامداران خرد از این نمایشگاه استقبال کنند ولی متأسفانه در حال حاضر این زیرساخت وجود ندارد.

حمیدیان تصریح کرد: در سال‌های گذشته به‌جز یک سالی که تحت تأثیر کرونا بودیم رویداد کیش اینوکس برگزار شده است. در سنوات مختلف کیش اینوکس، ما با همکاری معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش آمار بازدید 5 تا 6 هزار نفر بازدیدکننده که از متخصصان حوزه هستند را داشتیم و امسال پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به وضعیت پایدار دولت و وضعیت اقتصادی کشور، آمار بازدید بالاتری را نیز داشته باشیم به شرطی که ناوگان هوایی کشور این اجازه را به ما بدهد.

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای اقتصادی کشور از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ آبان ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات