تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۳۷
کد خبر : 137480

رئیس ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی:

پزشکیان طرفدار برجام و مخالف رفتار خشونت‌آمیز با مردم است

پزشکیان طرفدار برجام و مخالف رفتار خشونت‌آمیز با مردم است
رئیس ستاد مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی گفت: پزشکیان طرفدار برجام و مخالف رفتار خشونت‌آمیز با مردم است.

ابراهیم باقرزاده، رئیس ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: همه دکتر پزشکیان را می‌شناسند، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان بلوچستان خدمت کرد و سپس در رشته پزشکی تحصیل و وزیر بهداشت خاتمی شد.

وی ادامه داد: زمانی که اکثر مسئولان پایتخت نشین شدند، اما دکتر پزشکیان ماند و گفت من با مردم زنده‌ام، تحصیل کرده‌ام و باید به مردم خدمت کنم.

وی افزود: دکتر پزشکیان اخلاق مدار، پاک‌دست، حافظ نهج البلاغه، سیاستمدار ایرانی و برخاسته از انقلاب اسلامی است و بر اصول آن نیز پایبند است، نباید از او رفتارهای تندی انتظار نداشته باشیم.

باقرزاده خاطرنشان کرد: دکتر پزشکیان فردی صادق است، هشت سال دروغ وحدت ما را از بین برد و با دروغ و پوپولیستی استخوان گلوی افرادی شدند که آنها را تایید کردند، دکتر پزشکیان باید مطالبی که در خصوص مشکلات مردم بوده را بگوید.

خبر مرتبط
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران از طرف کلیه مردم ایران با ایجاد کارزاری از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا به موضوع نامزد‌های پوششی و صوری ورود کند.

وی گفت: اقناع فکری برای انتخابات نیاز داریم، مسئولین نوکر مردم هستند و دکتر پزشکیان مسئول سفارشی قبول نمی‌کند، او صدای مردم است.

وی اضافه کرد: از FATF و برجام می‌گویند که مسائل مهمی نیست و اگر نباشد هم می‌توان کشور را اداره کرد، اما مردم روز به روز با گرانی و مشکلات دیگر مواجه هستند، دکتر پزشکیان طرفدار ارتباط با دنیا و برجام است.

رئیس ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی اذعان داشت: دکتر پزشکیان خانواده محور است و اولین همایش هم برای خانواده‌ها برگزار شد، خانواده‌ها نباید دغدغه معیشت، شغل، آزادی و بهداشت داشته باشند؛ او معتقد گشت ارشاد است و با مردم ما باید مودبانه رفتار شود، هیچکس حق ندارد با آنها با خشونت رفتار کند.

وی در ادامه افزود: در بیشتر کارها باید از جوانان استفاده کرد و دکتر پزشکیان قصد دارند آرام آرام دولت را به جوانان منتقل کنند، سیستم آقایان قالیباف و جلیلی را می‌دانیم باهم نمی‌توانند کار کنند، طرفداران آقای قالیباف هم به ستاد پزشکیان ملحق می‌شوند.

وی یادآور شد: در تمام شهرها، بخش‌ها و روستاها ستاد داریم حتی در برخی روستاها یک نفر ستاد داریم، ۲۵۰ ستاد در آذربایجان شرقی و ۶۰ کمیته تخصصی در کشور داریم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ