تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 145517

پرداخت حق‌التدریس فرهنگیان به‌روز شد

پرداخت حق‌التدریس فرهنگیان به‌روز شد

تمامی بدهی‌های حق‌التدریس فرهنگیان تسویه شده و از این پس پرداخت‌ها به صورت ماهانه و به‌روز انجام خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، در نشست خبری اخیر خود با اصحاب رسانه به تشریح وضعیت مالی و پرداخت‌های حق‌التدریس فرهنگیان پرداخت. وی با تأکید بر اهمیت نظم مالی در یک دستگاهی که ۹۸ درصد از بودجه‌اش صرف حقوق و مزایا می‌شود، اعلام کرد که تمامی بدهی‌های مربوط به حق‌التدریس از اسفندماه ۱۴۰۱ به طور کامل تسویه شده و اکنون پرداخت‌ها به‌روز شده است.

فرهادی اظهار داشت: با توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه در وزارت آموزش و پرورش، از اسفند ۱۴۰۱ بدهی‌های حق‌التدریس را به طور کامل پرداخت کرده‌ایم و از این پس، حق‌التدریس هر ماه در پایان همان ماه پرداخت خواهد شد.

او همچنین افزود: در سال گذشته تعهد داده شده بود که از به‌کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی خودداری شود، اما در عوض مجوزهای استخدامی دریافت کردیم. اکنون هیچ‌گونه بدهی به این نیروها وجود ندارد و برای نظم‌بخشی به وضعیت آن‌ها، اقدامات لازم انجام شده است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در ادامه اعلام کرد: طبق دستور دکتر محمد مخبر، سرپرست وقت ریاست جمهوری، تمامی نیروهای خرید خدمات در استان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی آینده به صورت قرارداد کار معین به کار گرفته خواهند شد.

فرهادی همچنین اعلام کرد که این رویکرد برای سایر نیروهای خرید خدمات در استان‌های دیگر نیز پیگیری خواهد شد و تلاش بر این است که نیروهایی که بیش از ۱۰ سال خدمت کرده و به معلمان ماهری تبدیل شده‌اند، به صورت قرارداد کار معین به کار گرفته شوند.

منبع: اقتصادنیوز

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات