تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 107268

پترول مزایده برگزار می کند

پترول مزایده برگزار می کند

شرکت گروه سرمايه گذاری و توسعه صنايع تکميلی پتروشيمی خليج فارس (پترول) از واگذاری سهام شرکت شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس خبر داد.

به گزارش شهر بورس، شرکت گروه سرمايه گذاری و توسعه صنايع تکميلی پتروشيمی خليج فارس (پترول) با افشای اطلاعات گروه ب عموم را در جریان مزایده فروش شرکت به شرح ذیل قرار داد:

شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تعداد 3،000،000،000 سهم شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس معادل 30 درصد از کل سهام شرکت مذکور اصالتا،وکالتا به صورت یکجا و با شرایط مندرج در آگهی مزایده از طریق مزایده عمومی واگذار نماید . به متقاضیان اکیدا توصیه می گردد شرایط مندرج در قرداد واگذاری ،اسناد مزایده مفاد این آگهی و همپنین صورت های مالی حسابرسی شده سه سال گذشته شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس که در سایت اینترنتی شرکت به آدرس https://pgpdig.ir موجود است را به دقت مطالعه نمایند. متقاضیان خرید سهام مذکور می توانند روز سه شنبه مورخ 1402/10/19 لغایت روز سه شنبه مورخ 1402/10/26 در ساعت اداری (8 الی16)به نشانی تهران- ضلع شمال غربی میدان شیخ بهایی -پلاک 18-ساختمان رایان ونک-طبقه ششم-واحد609 مراجعه و ضمن ارائه مدارک شناسایی برای اشخاص حقیقی و به همراه داشتن معرفی نامه معتبر برای نمایندگان اشخاص حقوقی نسبت به اخذ اسناد مزایده اقدام نمایند یا از طریق تارنمای رسمی شرکت به آدرس https://pgpdig.ir نسبت به اخذ فرم های مربوطه اقدام نمایند. لازم به ذکر است منابع مالی حاصل شده از این معامله صرف تامین مالی پروژه ها و طرح های شرکت پترول ،اصلاح پرتفوی شرکت و سرمایه گذاری متناسب با فعالیت شرکت پترول می شود.


بیشتر بخوانید:عرضه های بورس کالا امروز 19 دی 1402


پترول مزایده برگذار می کند

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ