شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 83330

افتتاح مرکز افکارسنجی بازار سرمایه توسط رئیس سازمان بورس

افتتاح مرکز افکارسنجی بازار سرمایه توسط رئیس سازمان بورس
مرکز افکارسنجی سرمایه با حضور رئیس سازمان بورس و با هدف جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات در رابطه با موضوعاتی همچون بازار سرمایه افتتاح شد.

به گزارش شهر بورس، امروز (چهارشنبه) در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) مرکز افکارسنجی بازار سرمایه توسط رئیس سازمان بورس افتتاح شد.

مجید عشقی در غرفه شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس ضمن افتتاح مرکز افکارسنجی سرمایه گفت: سواد مالی یکی از مولفه‌های بسیار مهم در قرن حاضر است بر همین اساس در بازار سرمایه و برای ارتقای سواد مالی، مرکز افکارسنجی مستقلی برپا کرده‌ایم تا سواد مالی به صورت دوره‌ای سنجش شود.

بنابراین گزارش مرکز افکارسنجی سرمایه با شعار« وقتی مطمئن باشید، بهتر عمل می کنید» در سال ۱۴۰۱ با هدف ارائه اطلاعات به موقع و مرتبط با افکار عمومی، در خصوص موضوعات مختلف اجتماعی، اقتصادی و برندینگ و قدرت دادن به تصمیم گیران، تاسیس شده و تاکنون پروژه‌های مختلفی را در سطوح استانی و کشوری، به صورت تلفنی و حضوری به اجرا رسانده است. داشتن بزرگترین مرکز تماس در کشور با ۴۰ کانتر حضوری و یکصد اپراتور دورکار و توانایی انجام بیش از ۴۰۰ تماس خروجی روزانه، از جمله نقاط قوت مرکز افکار سنجی سرمایه است.

این مرکز، به کمک بیش از یکهزار نیروی پرسشگر در سطح کشور، پروژه های متعددی را در هر ۳۱ استان کشور، اعم از مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاها به انجام می رساند.

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان