شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 47300

رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی خبر داد:

واگذاری معاملات ارز حاصل از صادرات به بانک ملی

واگذاری معاملات ارز حاصل از صادرات به بانک ملی
رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی از واگذاری خرید و فروش ارز حاصل از صادرات به بانک ملی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر بورس، عادل غلامی، رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: سرمایه اولیه بانک ملی در هنگام تأسیس، ۲۰ میلیون ریال بود که این مبلغ در حال حاضر به ۹۲۲ هزار میلیارد ریال ارتقا یافته است.

وی به تشریح فعالیت‌های بانک ملی پرداخت و گفت: بانک ملی در حال حاضر ۱۴ شعبه فعال در خارج از کشور دارد و 127 شعبه، 5 باجه، 10 گیشه و 17 شعبه ارزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

غلامی یادآور شد: مسئولیت‌های اقتصادی کشور بر عهده بانک‌هاست و ۹۵ درصد سرمایه‌گذاری‌های کشور از طریق سیستم بانکی انجام می‌شود. همچنین 95 درصد خدمات مالی و پولی کشور نیز توسط سیستم بانکی انجام می‌شود.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی بانک ملی به دنبال سود نیست و رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی مطلوب جزو رسالت‌های بانک ملی است. ما همواره به دنبال رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور بوده‌ایم و اگر مسئولیت اقتصادی به خوبی ایفا شود، ایجاد امنیت اجتماعی را نیز در پی خواهد داشت.

وی در مورد تسهیلات پرداختی بانک ملی، گفت: بانک ملی در ۹ ماه نخست امسال، نزدیک به ۵۴ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده که مبلغی بالغ‌بر ۹۰ هزار میلیارد ریال است. این تسهیلات ۴۰ درصد در بخش صنعت، 11 درصد در بخش کشاورزی، 14 درصد در بخش بازرگانی و 35 درصد در بخش خدمات و تسهیلات خرد بوده است. در مورد وام ازدواج نیز ۲۷ درصد زوج‌ها بانک ملی را انتخاب کرده‌اند.

غلامی در پایان عنوان کرد: خرید و فروش ارز حاصل از صادرات به زودی به بانک ملی واگذار خواهد شد و توریست کارت در نظر گرفته شده است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان