تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر : 91853

واگذاری سهام بانک شهر در شرکت آب و برق کیش + شرایط مزایده

واگذاری سهام بانک شهر در شرکت آب و برق کیش + شرایط مزایده
بر اساس اعلام بانک شهر، این بانک قصد دارد از کل سهام خود و شرکت های تابعه در آب و برق کیش را از طریق مزایده واگذار کند.

به گزارش شهر بورس، وشهر با افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب در سامانه کدال، واگذاری سهام بانک شهر در شرکت آب و برق کیش خبر داد.

در اطلاعیه بانک شهر آمده است:

در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا کل سهام خود و شرکت های تابعه بانک را در شرکت آب و برق کیش طبق جدول درج شده در آگهی در مزایده عمومی از تاریخ 1402/06/22 لغایت 1402/07/05 با شرایط نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات به فروش رساند.

متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات و راهنمایی و دریافت اوراق مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهادها از تاریخ انتشار آگهی از ساعت 8 صبح الی 14 (بجز ایام تعطیل) به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از میرداماد، خیابان شهید ستاری، نبش خیابان مدیر، پلاک 2، طبقه اول، واحد 4 شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش مراجعه و یا با تلفن‌های 2-88654581– 09101544399 و 09010480693 تماس حاصل نمایند.

آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت، روز چهارشنبه 1402/07/05 ساعت 14 و تحویل پاکت های پیشنهاد قیمت صرفاً در نشانی مذکور می باشد.

جلسه بازگشایی پیشنهادهای دریافتی در روز شنبه مورخ 1402/07/08 ساعت 10 صبح در نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، بلوار شهید ستاری، نبش کوچه مدیر، پلاک 2، واحد 4 شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش سالن جلسات تشکیل و پیشنهادهای دریافتی مفتوح و قرائت خواهد گردید.

حضور پیشنهاد دهنده یا نماینده رسمی وی در جلسه با ارائه معرفینامه و اصل رسید تحویل پاکت پیشنهاد قیمت، آزاد و عدم حضور ایشان مانع برگزاری جلسه بازگشایی پیشنهادهای مزایده نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر اعلام شد


توضیحات:

هزینه خرید پاکت های مزایده به مبلغ 10,000,000 ريال می باشد و متقاضی اصل رسید آن را باید برای دریافت اوراق مزایده تحویل نماید.(ضمناً هزینه اوراق شرکت در مزایده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد).

شركت كنندگان محترم در مزايده جهت ارائه پيشنهاد مي‌بايستي مبلغ سپرده شرکت در مزایده اعلام شده در آگهی منتشره را به عنوان سپرده شرکت در مزایده واریز و رسید آن را در پاکت مربوطه قرارداده و تحویل نمايند.

رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی می باشد و بهای پیشنهادی باید از حیث مدت زمان پرداخت و مبلغ مشخص، معین و بدون ابهام بوده و در پاکت لاک و مهر شده (سربسته) تسلیم گردد. بانک در انتخاب برگزیده مزایده، رد یا قبول پیشنهادهای دریافتی براساس صرفه و صلاح بانک و تا مرحله عقد قرارداد مختار است.

کمیسیون معاملات پس از بررسی شرایط شرکت کنندگان و احراز صحت روند انجام مزایده، بعد از تعیین برگزیدگان مزایده برابر آئین‌نامه معاملات، حداکثر ظرف مدت هفت (7) روز کاری بعد از روز بازگشایی پیشنهادها از طریق شرکت مزایده‌گزار به ترتیب به برگزیدگان اول و دوم از طریق پست سفارشی دو قبضه ابلاغ کتبی می‌نماید.

لذا چنانچه ابلاغ به هر دلیل از جمله استنکاف از دریافت از سوی مزایده‌گر یا غیره مواجه گردد، تبعات آن برعهده مزایده‌گر خواهد بود و مزایده‎ گزار هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

با اعلام نتایج مزایده، برگزیده اول مکلف است از تاریخ ابلاغ کتبی ارسالی با پست سفارشی دو قبضه ظرف مدت 7 روز کاری نسبت به پرداخت 10 درصد بهای معامله (با احتساب 5% سپرده شرکت در مزایده) اقدام و با مراجعه به بانک شهر حداکثر ظرف مدت ده (10) روز نسبت به انعقاد قرارداد و واریز مبلغ مرحله اول ثمن معامله همزمان با انعقاد قرارداد و تودیع وثائق و تضامین قراردادی (ضمانت انجام تعهدات) اقدام نماید و در صورت امتناع از انجام مراحل ذکر شده، انصراف از انجام معامله تلقی و سپرده برگزیده اول ضبط و توقیف می‎گردد و مزایده‌گزار مراتب را به برگزیده دوم از طریق پست سفارشی دو قبضه ابلاغ کتبی می‌نماید.

عدم انعقاد قرارداد و تودیع وثائق و تضامین قراردادی (ضمانت انجام تعهدات) از سوی برگزیده دوم به هر دلیل و تحت هر عنوان، انصراف از انجام معامله تلقی و سپرده برگزیده دوم ضبط و توقیف می‎گردد و برگزیده مزایده با امضا برگه شرایط و تعهد نامه شرکت در مزایده حق هرگونه ادعا و اعتراض را تحت هر عنوان از خود سلب و ساقط نمود.

نحوه پرداخت بهای معامله به صورت نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات حداقل 6 ماه و حداکثر 60 ماهه با نرخ سود شورای پول و اعتبار ابلاغی مراجع قانونی (حداقل پیش پرداخت نقدی، همزمان با انعقاد قرارداد 10 % بهای معامله با احتساب 5% سرپرده شرکت در مزایده)

تذکر: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در فروش های نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات در صورتی که واجد شرایط دریافت تسهیلات شناخته شوند مشمول دریافت تسهیلات می گردند بدین لحاظ می بایست کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز اعلامی جهت اعتبار سنجی به مراه سایر مدارک مورد نیاز را جهت شرکت در مزایده ارائه نمایند.

چنانچه متقاضی حائز شرایط دریافت تسهیلات نباشد (از جمله بدحسابی و سوء سابقه چک برگشتی و تسهیلات/تعهدات غیر جاری و … ) بانک در هر مرحله از مزایده مختار خواهد بود پیشنهاد شرکت کننده در مزایده را رد نماید. اصلاحات انجام شده در آخرین آگهی و وب سایت shahr-bank.ir و tejaratatiyekish.com ملاک عمل نهایی مزایده می باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ