تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 136968

واکنش ظریف به توهین رئیس ستاد جلیلی به مردم

واکنش ظریف به توهین رئیس ستاد جلیلی به مردم
محمدجواد ظریف، پس از انداختن رأی خود در حسینیه ارشاد، به اظهارات رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی واکنش نشان داد و مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش شهر بورس، محمدجواد ظریف، در واکنش به اظهارات رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، به مردم پیامی معنادار داد. وی اظهار داشت: انشاءالله اگر حضور مردم گسترده باشد، معلوم می‌شود که اکثریت و اقلیت کیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ظریف امروز با حضور در حسینیه ارشاد، رأی خود را برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت. پس از انداختن رأی خود، او در گفتگو با خبرنگاران گفت: الان وقت رفتن به سمت صندوق رای با کمال آرامش و وفاق است. انشاءالله مردم می‌روند و خودشان انتخاب می‌کنند و انشاءالله اگر حضور مردم گسترده باشد، معلوم می‌شود که اکثریت و اقلیت کیست! من نمی‌خواهم از آن الفاظ نامناسب استفاده کنم ولی مردم خودشان نشان خواهند داد.

ظریف در پاسخ به پرسش دیگری افزود: امیدوارم که فضای مشارکت را شاهد باشیم و فضای همدلی و همراهی از فردا؛ امروز مشارکت، فردا همدلی.

در پاسخ به سوالی دیگر درباره سنگ‌اندازی بر سر راه تصویب لوایح اف‌ای‌تی‌اف و مطالبه مردم برای پیگیری این موضوع، ظریف گفت: مردم اولین کاری که می‌توانند برای این مطالبه انجام دهند، رأی دادن است. الان وقت مطالبه‌گری است.

خبر مرتبط
سعید جلیلی با جمعی از نمایندگان مجلس دیدار کرد
سعید جلیلی با جمعی از نمایندگان مجلس دیدار کرد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس گفت: امروز در نقطه حساس و بزنگاه تاریخی هستیم.

منبع: خبرآنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ