تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 132940

وام 300 میلیونی طرح مهربانی بانک ملی با بازپرداخت 60 ماهه + شرایط دریافت

وام 300 میلیونی طرح مهربانی بانک ملی با بازپرداخت 60 ماهه + شرایط دریافت
بانک ملی ایران به منظور پاسداشت آیین قرض الحسنه و حمایت همه جانبه از مشتریان خود که چنین حساب‌هایی دارند، طرح تسهیلاتی تحت عنوان «مهربانی» را تدارک دیده است. این طرح تسهیلاتی قبلا با نام نهال ملی شناخته می‌شد اما اکنون به نام مهربانی شناسایی می‌شود. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش شهر بورس، بانک ملی ایران به منظور پاسداشت آیین قرض الحسنه و حمایت همه جانبه از مشتریان خود که چنین حساب‌هایی دارند، طرح تسهیلاتی تحت عنوان «مهربانی» را تدارک دیده است. این طرح تسهیلاتی قبلا با نام نهال ملی شناخته می‌شد اما اکنون به نام مهربانی شناسایی می‌شود. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

فرادی که در بانک ملی ایران سپرده قرض الحسنه دارند امکان درخواست تسهیلات برای وام 300 میلیونی این مجموعه را خواهند داشت. این تسهیلات تنها با ارائه ضامن رسمی پرداخت می‌شود و سودی ندارد. به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن یک ضامن کفایت می‌کند. البته بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود کارمزد دو یا چهار درصدی برای این وام قرار داده است. افراد بعد از دریافت این تسهیلات تا 60 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. در صورتی که فردی مایل به ادامه فرآیند دریافت تسهیلات مذکور نباشد، می‌تواند امتیاز آن را به دیگران ارائه بدهد.

افرادی که مایل به دریافت وام مذکور با کارمزد مشخص و بازپرداخت تعیین شده باشند باید هر ماهه 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات مذکور 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است که متقاضیان افتتاح حساب به منظور دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق اپلیکیشن بام نسبت به افتتاح سپرده تخصصی این وام اقدام کنند. به این منظور کافی است فرد وارد سامانه بام شده و روی گزینه حساب قرض الحسنه مهربانی کلیک کنند.

افرادی که پذیرنده این مجموعه را دارند در صورت تمایل می‌توانند در قالب عقد مرابحه از تسهیلات «پذیرنده ملی» بهره‌مند شوند. منتهی در صورت تمایل به دریافت تسهیلات مذکور با عقد مرابحه، نرخ سود 23 درصد خواهد بود و سقف وام تا 5 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

بر این اساس، افراد برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملی باید اعتبار شغلی، جواز و پروانه کسب و شرایط مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. این تسهیلات به سپرده قرض الحسنه نیاز دارد و به آن 4 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت این مقدار وام تا 36 ماه فرصت بازپرداخت خواهند داشت.

با در نظر گرفتن سقف این وام، نرخ کارمزد و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 6 میلیون و 60 هزار و 606 تومان در نظر گرفته شده است. کل سود تسهیلات تقریبا 16 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن در محدوده 216 میلیون و 200 هزار تومان قرار خواهد گرفت.

بانک ملی یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است که از زمان‌های گذشته به عنوان بانک مورد اعتماد کسب و کارها، با تمرکز بر ارائه خدمات متناسب برای آن‌ها، خدمات ارائه داده است. این بانک بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی در کشور و شبکه گسترده پشتیبانی در سطح ملی را دارد. این مجموعه به منظور کمک به کسب و کارهای مشتری خود و گسترش آن‌ها طرح تسهیلاتی پذیرنده ملی را تدارک دیده است.
دارندگان پذیرنده بانک ملی که سپرده قرض الحسنه این مجموعه را دارند می‌توانند از تسهیلات پذیرنده آن بهره ببرند. سقف این تسهیلات برای قرض الحسنه 200 میلیون تومان و برای قرارداد مرابحه 5 میلیارد تومان اعلام شده است.

افرادی که شرایط دریافت وام 200 میلیون یا 5 میلیارد تومانی طرح پذیرنده بانک ملی را دارند باید جواز و پروانه کسب را به یکی از شعب این مجموعه ارائه بدهند. در صورتی که فردی این وام را در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، آن را با کارمزد چهار درصدی می‌گیرند. اما اگر این وام در قالب قرارداد مرابحه اعطا شود، سود آن 23 درصد خواهد بود. سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

در صورتی که فردی وام در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، ماهیانه 6 میلیون و 60 هزار و 606 تومان قسط پرداخت خواهد کرد. کل سود این وام 16 میلیون تومان اعلام شده و جمع رقم وام و سود آن به 216 میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است دارندگان دستگاه پذیرنده بانک ملی، علاوه بر دریافت وام امکان شرکت در جشنواره پذیرنده این مجموعه را دارند. منتهی افراد مایل به شرکت در این جشنواره باید دستگاه کارتخوان با حداقل 30 میلیون تومان تراکنش ماهیانه داشته باشند. ضمنا دارندگان کارت ورود به جشنواره باید پرداخت‌های بالای 200 هزار تومان خود را از طریق درگاه پرداخت، کارتخوان یا اپلیکیشن‌های پرداختی انجام بدهند.

جوایز قرعه کشی جشنواره برای دارندگان کارت خوان 10 کمک هزینه خرید خودرو 1 میلیارد تومانی و برای افراد دارای کارت 95 جایزه 10 میلیون تومانی است.

منبع: صد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ