تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 152521

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی با کارمزد ۲ تا ۴ درصد

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی با کارمزد ۲ تا ۴ درصد
با طرح مهربانی بانک ملی، واجدان شرایط می‌توانند با یک ضامن و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه وام ۳۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

به گزارش شهر بورس، وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی در طرح مهربانی با کارمزد دو تا چهار درصد و دوره بازپرداخت حداکثر پنج‌ساله به واجدان شرایط ارائه می‌شود.

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی

بانک ملی در طرح مهربانی تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای به مبلغ حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط ارائه می‌کند. این وام بر اساس میانگین کارکرد حساب یک‌ماهه تا ۱۲ ماهه مشتریان بانک محاسبه و اعطا می‌شود. متقاضیان می‌توانند به‌صورت حضوری به شعب بانک ملی یا از طریق سامانه بام به‌صورت غیرحضوری اقدام به افتتاح حساب و درخواست وام کنند.

نحوه بهره‌مندی از وام

همان‌طور که اشاره شد، سقف مبلغ این وام ۳۰۰ میلیون تومان است. در صورتی که مبلغ درخواست شده از این سقف بیشتر باشد، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به متقاضی تعلق خواهد گرفت و مابقی وام قابلیت انتقال به غیر را دارد. نرخ کارمزد وام مهربانی دو تا چهار درصد تعیین شده است و دوره بازپرداخت آن از ۶ ماه تا ۶۰ ماه متغیر است.

الزامات و تضمین‌های لازم برای دریافت وام

برای دریافت این وام، معرفی تنها یک ضامن کافی است و نیازی به ارائه چک، سفته یا گواهی کسر از حقوق نیست. همچنین اشخاص حقوقی نیز با افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی می‌توانند امتیاز کسب شده را به کارکنان خود انتقال دهند تا آنان واجد شرایط دریافت وام شوند.

مبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی

متقاضیانی که با میانگین حساب ۱۲ ماهه و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه درخواست وام ۳۰۰ میلیون تومانی می‌دهند، موظف هستند ماهیانه مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار تومان به بانک پرداخت کنند. در نهایت مجموع اقساط این تسهیلات به ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان می‌رسد. برای اطلاعات دقیق‌تر درباره مبالغ اقساط وام با توجه به دوره میانگین‌گیری و بازپرداخت، متقاضیان می‌توانند به صفحه وام مهربانی در وب‌سایت بانک ملی مراجعه کنند.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات