تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
کد خبر : 140183

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک پارسیان + نحوه بازپرداخت

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک پارسیان + نحوه بازپرداخت
بانک پارسیان در طرحی با عنوان وام امتیازی، تسهیلاتی را تا سقف 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و تا سقف 750 میلیون تومان برای اشخاص حقوقی درنظر گرفته است.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، بانک پارسیان در طرح تسهیلاتی وام امتیازی، تا سقف 300 میلیون تومان وام اعطا می‌کند. این وام از نوع قرض الحسنه است و فقط چهار درصد کارمزد برای آن لحاظ شده است. سقف مبلغ وام برای اشخاص حقیقی و حقوقی متغیر است؛ برای شخص حقیقی حداکثر 300 میلیون تومان و برای شخص حقوقی حداکثر 750 میلیون تومان سقف تعیین شده است.

جزئیات وام قرض الحسنه بانک پارسیان

متقاضی دریافت این وام قرض الحسنه بانک پارسیان، نیازمند ضامن رسمی و همچنین سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب در این بانک است. البته سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده قادر است تا از حساب خود وجهی را برداشت یا به آن واریز کند. همچنین متقاضی این وام باید فاقد هرگونه بدهی به بانک پارسیان و یا سابقه داشتن چک برگشتی باشد.

سود، مدت‌زمان بازپرداخت و مبلغ هر قسط چقدر است؟

این وام تحت عنوان طرح قرض الحسنه ارائه می‎‌شود و بانک پارسیان سودی برای آن تعیین نکرده است، فقط وام‌گیرنده باید 4 درصد کارمزد به بانک بپردازد به علاوه اینکه مبلغ 300 هزارتومان هزینه جانبی از جمله تشکیل پرونده و مراحل اعتبارسنجی هم از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده است.

مدت زمان بازپرداخت وام به انتخاب دریافت‌کننده، بین یک تا پنج سال متغیر است که وام‌گیرنده می‌تواند با طولانی‌تر کردن مدت سررسید، مبالغ کمتری را در هر قسط به بانک بپردازد. حال اگر مدت‌زمان بازپرداخت 60 ماه لحاظ شود، با احتساب 4 درصد کارمزد، دریافت‌کننده وام باید مبلغی بالغ بر پنج میلیون و 450 هزارتومان را در هرقسط به بانک بپردازد. در آخر مدت سررسید کل سود وام 36 میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون تومان خواهد بود.

خبر مرتبط
شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک مسکن اعلام شد
شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک مسکن اعلام شد

بانک مسکن برای پرسنل شرکت‌هایی که در این بانک حساب دارند، وام 100 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 12 ماهه فراهم کرده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ