تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 138104

وام خودرو برای خریداران؛ تصمیم جدید خودروسازان

وام خودرو برای خریداران؛ تصمیم جدید خودروسازان
به زودی خودروسازان مجبور به ارائه وام برای فروش خودروهای خود خواهند شد. وزیر صنعت، معدن و تجارت از تغییرات مهم در بازار خودرو خبر داد.

به گزارش شهر بورس، خودروسازان به زودی مجبور به فروش خودرو به صورت اقساطی خواهند شد. وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که با توجه به وضعیت تولید و عرضه خودرو، به زودی خودروسازان برای فروش محصولات خود به مردم وام خواهند داد.

عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در گفتگویی اظهار داشت: هم اکنون نیز خودروسازان اقدام به ارائه وام برای فروش خودرو می‌کنند. اگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به اجرا درآید، در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که خودروسازان به ناچار برای فروش خودرو به مردم وام خواهند داد.

وی افزود: بنابراین مردم نباید برای خرید خودرو عجله کنند و نباید خودرو را به عنوان کالای سرمایه‌ای خریداری و در پارکینگ‌های خود نگه دارند.

علی آبادی با بیان اینکه نگرانی از کاهش ارزش پول منجر به بروز چنین اتفاقاتی می‌شود، گفت: بسیاری از پدیده‌های اقتصادی ناشی از احساس جامعه است و باید این احساسات را محترم شمرد. اما مردم باید بدانند که وضعیت اقتصاد کشور در حال بهبود است.

خبر مرتبط
خریداران خودرو بخوانند / اکنون زمان مناسبی برای خرید است؟
خریداران خودرو بخوانند / اکنون زمان مناسبی برای خرید است؟

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد:مردم برای خرید خودرو عجله نکنند و خودرو را به عنوان کالای سرمایه‌ای خریداری و در پارکینگ‌های خود قائم نکنند.​

وی تأکید کرد: مردم نباید خودروهایی را که خریداری می‌کنند نگه دارند و بهتر است با بررسی دقیق اقدام به خرید کنند تا متضرر نشوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، تولید و عرضه خودرو به حدی خواهد رسید که بیش از تقاضای موجود در بازار خواهد بود.

منبع: مشرق

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ