تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 137300

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

وام ازدواج؛ پلی به سوی آغاز زندگی مشترک

وام ازدواج؛ پلی به سوی آغاز زندگی مشترک
بانک‌ها با ارائه تسهیلات استثنایی ازدواج به زوج‌ها کمک می‌کنند تا با آرامش و امید، فصل جدیدی از زندگی را آغاز کنند که با نرخ بهره پایین و فرآیند آسان، حامی مطمئن جوانان در شروع زندگی مشترک هستند.

به گزارش شهر بورس، بانک‌ها با هدف حمایت از جوانان و تسهیل در امر ازدواج، تسهیلات ویژه‌ای را برای زوج‌های جوان فراهم کرده‌اند. این تسهیلات که با شرایط و مزایای خاصی ارائه می‌شود، می‌تواند به زوج‌ها در آغاز زندگی مشترک کمک کند.

بانک سینا نیز از این قافله عقب نمانده و با ارائه تسهیلات ازدواج به طور ویژه از جوانان حمایت می‌کند. مبلغ وام ازدواج طبق مصوبه وام ازدواج در سال جاری برای هر کدام از زوجین ۳۰۰ میلیون تومان است یعنی زوج‌هایی که از اول فروردین ۱۴۰۱ به بعد ازدواج کرده‌اند، می‌توانند در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان وام بگیرند. البته عروس‌های زیر ۲۳ سال و داماد‌های زیر ۲۵ سالی که متقاضی این تسهیلات هستند هر کدام می‌توانند ۳۵۰ میلیون و در مجموع ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج دریافت کنند.

نرخ سود و محاسبه قسط وام ازدواج:

قسط وام ۳۰۰ میلیونی ماهانه حدود دومیلیون و ۷۲۷ هزار تومان و قسط وام ۳۵۰ میلیونی ماهانه حدود سه میلیون و ۱۸۱ هزار تومان است.

آمار تسهیلات پرداختی در سال اخیر:

بانک سینا در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و هم‌سویی با برنامه‌های دولت در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، در سه‌ماه نخست سال جاری، مبلغ پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

خبر مرتبط
وام ازدواج و فرزندآوری بانک‌ها در مسیر حمایت از خانواده‌ها
وام ازدواج و فرزندآوری بانک‌ها در مسیر حمایت از خانواده‌ها

وام ازدواج و فرزندآوری بانک‌ها با هدف حمایت از خانواده‌ها و کاهش فشارهای اقتصادی، به جوانان کمک می‌کند تا با شرایط مناسب زندگی خود را آغاز کرده و هزینه‌های فرزندآوری را مدیریت کنند.

مزایای تسهیلات ازدواج بانک سینا:

نرخ بهره پایین: نرخ بهره تسهیلات ازدواج بانک سینا پایین و قابل رقابت با دیگر بانک‌هاست.

فرآیند ساده: بانک سینا با ساده‌سازی فرآیند دریافت وام، دسترسی جوانان به این تسهیلات را تسهیل کرده است.

پشتیبانی و مشاوره: بانک سینا خدمات مشاوره‌ای را در تمامی مراحل دریافت وام و بازپرداخت آن ارائه می‌دهد.

نحوه درخواست وام:

زوج‌های جوان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سینا در سراسر کشور و تکمیل مدارک مورد نیاز، درخواست خود را ثبت کنند. همچنین، امکان درخواست وام به صورت آنلاین نیز فراهم شده است که موجب سرعت بخشیدن به فرآیند درخواست می‌شود.

تسهیلات ازدواج بانک سینا، به عنوان یک گام موثر در حمایت از جوانان و تشویق به ازدواج، می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات مالی زوج‌های جوان ایفا کند و عامل موثری در افزایش ازدواج جوانان باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات