تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر : 136875

واریز بسته معیشتی 2 میلیونی/ جزئیات توزیع بسته‌های حمایتی دولت

واریز بسته معیشتی 2 میلیونی/ جزئیات توزیع بسته‌های حمایتی دولت
بسته‌های معیشتی 2 میلیونی دولت در سراسر کشور توزیع می‌شود.

به گزارش شهر بورس، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد که بسته معیشتی 2 میلیونی دولت به خانواده‌های مشمول واریز خواهد شد. اولویت دریافت این بسته‌ها با خانواده‌های محروم و پرجمعیت (بیش از سه فرزند) است و نوزادان زیر ۶ ماه مشمول این طرح نمی‌شوند.

جزئیات توزیع بسته‌های حمایتی

ترکمانه بیان کرد که در ۲ سال گذشته، ۱۵ هزار بسته حمایتی در سراسر کشور توزیع شده و مقرر شده است تا پایان امسال ۳ هزار بسته دیگر نیز توزیع شود. همچنین، در قالب طرح حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو، اقلامی از جمله یک بسته لبخند مادری، یک کارت هدیه یک میلیون تومانی به ازای هر نوزاد، و تامین ۶ ماه پوشک نوزاد به خانواده‌ها اهدا می‌شود.

حمایت از خانواده‌های چندقلو

مدیرعامل بنیاد برکت همچنین اعلام کرد که تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۶۴۸ خانواده دارای فرزند چندقلو مورد حمایت ستاد اجرایی قرار گرفته‌اند. این حمایت‌ها شامل وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی، یک کارت هدیه یک میلیون تومانی برای مادر و افتتاح حساب سپرده بلندمدت ۲ میلیون تومانی برای نوزاد است. تا پایان سال گذشته، ۱۰ هزار نفر برای دریافت این خدمات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

کاهش هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور

ترکمانه تأکید کرد که ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون ۳ مرکز درمان ناباروری در استان‌های ایلام، سمنان و چهارمحال و بختیاری تجهیز کرده و ۱۱ هزار و ۶۲۷ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ عامل معرفی شده‌اند. این اقدام با هدف کاهش هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور در مناطق محروم انجام شده است.

خبر مرتبط
میزان هزینه و تعرفه گمرکی در سال 1403 مشخص شد
میزان هزینه و تعرفه گمرکی در سال 1403 مشخص شد

اداره گمرک که محلی برای واردات و صادرات کالاها است همواره سعی دارد بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و کالاهای متنوعی را در جهت بهبود اوضاع کشور و ارتباطات میان آن دو منتقل کند.

دکتر حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امام خمینی (ره)، اعلام کرد که ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار خانواده به صورت مستقیم تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند. همچنین امسال ۷۵ جهیزیه و ۱۰۰ هزار لوازم منزل به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

 

منبع: ایونا


نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ