تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 145788

واردات خودروهای ارزان‌قیمت/ راهکار وزیر صمت پیشنهادی برای رقابتی کردن بازار

واردات خودروهای ارزان‌قیمت/ راهکار وزیر صمت پیشنهادی برای رقابتی کردن بازار
وزیر پیشنهادی صمت وعده داد که در صورت کسب اعتماد مجلس، واردات خودروهای ارزان‌قیمت را عملیاتی کرده و انحصار بازار خودرو را بشکند.

به گزارش شهر بورس، وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) وعده داده است که در صورت کسب اعتماد مجلس، واردات خودروهای ارزان‌قیمت را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد. این موضوع در جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، سید محمد اتابک، گزینه‌ دولت چهاردهم برای تصدی وزارت صمت، به ارائه گزارشی از سوابق تحصیلی و کاری خود پرداخت و تأکید کرد که سهم صنعت در اقتصاد کشور باید افزایش یابد. او همچنین برنامه‌ریزی برای تقویت تولید و مردمی کردن اقتصاد از طریق فعال‌سازی صنایع را یکی از اولویت‌های اصلی خود عنوان کرد.

وعده واردات خودروی ارزان‌قیمت توسط وزیر پیشنهادی صمت

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، احسان عظیمی‌راد، ضمن اشاره به موضوعات کلیدی مورد بحث در این جلسه، از جمله نقش دانش‌بنیان‌ها، ارتباط دانشگاه و صنعت، و مسائل مرتبط با خودرو، اظهار داشت که تنها راه حل برای مشکل خودرو در کشور، رقابتی کردن آن است. او افزود که وزیر پیشنهادی صمت قول داده است که با واردات خودروهای ارزان‌قیمت، انحصار بازار خودرو را شکسته و راه را برای رقابت باز کند.

این نماینده مجلس همچنین بر ضرورت اجرای قوانین مرتبط با استخراج معادن تأکید کرد و به موضوعاتی همچون معادن کوچک مقیاس، آزادسازی معادن، و نظارت بر قیمت‌ها اشاره کرد.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ