تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 141924

همکاری دو غول تکنولوژی، اپل و سامسونگ برای ساخت یک موبایل!

همکاری دو غول تکنولوژی، اپل و سامسونگ برای ساخت یک موبایل!
سامسونگ و اپل برای اولین بار در زمینه دوربین‌های آیفون همکاری می‌کنند.

به گزارش شهر بورس، به نظر می‌رسد که سامسونگ و اپل در یک همکاری بزرگ برای توسعه دوربین‌های آیفون ۱۸ با یکدیگر همکاری خواهند داشت؛ این حسگرهای سامسونگ قرار است جایگزین سنسورهای فعلی سونی شوند.

همکاری اپل و سامسونگ برای آیفون ۱۸

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط گجت‌نیوز و نقل از اقتصادآنلاین، در حالی که آیفون ۱۶ اپل در صدر اخبار تکنولوژی قرار دارد و زمان کمی تا رونمایی از آن باقی مانده است، شایعات متعددی درباره آیفون ۱۷ و آیفون ۱۸ به بیرون درز کرده‌اند. مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس حوزه دستگاه‌های اپل، مدعی شده که اپل قصد دارد در دو سال آینده از سنسورهای دوربین سامسونگ در پرچمدارانش استفاده کند.

چرا اپل به دنبال حسگرهای سامسونگ است؟

در حال حاضر، سونی تنها تأمین‌کننده حسگرهای دوربین آیفون‌های اپل است. اما مینگ چی کو ادعا کرده که کوپرتینویی‌ها در آیفون ۱۸ که در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد، از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ۱/۲.۶ اینچی برای دوربین فوق عریض این سری گوشی‌ها استفاده خواهند کرد. سامسونگ تیم ویژه‌ای را برای پاسخگویی به نیاز اپل ایجاد کرده و یک قرارداد اولیه نیز بین این دو شرکت امضا شده است. هرچند این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تأیید نشده‌اند، اما می‌توانند دیدگاهی اولیه درباره سیاست‌های اپل برای دو سال آینده ارائه دهند.

آینده دوربین‌های آیفون با همکاری سامسونگ

هنوز مشخص نیست که چرا اپل تصمیم گرفته سامسونگ را وارد معادلات حسگرهای دوربین آینده خود کند، اما تقریباً می‌توان اطمینان داشت که کیفیت حسگرهای سامسونگ برابر یا بالاتر از حسگرهای کنونی سونی خواهد بود. جالب است بدانید که حتی سامسونگ نیز تا کنون از حسگرهای ۱/۲.۶ اینچی ۴۸ مگاپیکسلی خود رونمایی نکرده است، بنابراین احتمال دارد که کره‌ای‌ها این حسگرها را به طور اختصاصی برای اپل طراحی کرده باشند.

خبر مرتبط
قیمت موبایل آیفون 16 در بازار ایران
قیمت موبایل آیفون 16 در بازار ایران

خانواده‌ی آیفون ۱۶ هم مثل گوشی‌های دو نسل قبلی آیفون که ممنوعیت واردات دارند و رجیستر نمی‌شوند، همچنان در ایران طرفدار دارند و خریده می‌شوند.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات