تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
زمان مطالعه: 23 دقیقه
کد خبر : 97360

همه چیز درباره قفل کودک انواع لباسشویی

همه چیز درباره قفل کودک انواع لباسشویی

شهر پلاس: در بعضی از اوقات حرکت لباس ها درون ماشین لباسشویی ممکن است جالب باشد و به علت این که خردسالان معمولا کنجکاو زیادی دارند، در زمان شستشو لباس ها به سمت لباسشویی می روند تا با مشاهده کردن حرکت لباسشویی و دست زدن به دکمه های پنل دستگاه، بتوانند سر از کار لباسشویی در بیاورند.

به گزارش شهر پلاس، در بعضی از اوقات حرکت لباس ها درون ماشین لباسشویی ممکن است جالب باشد و به علت این که که خردسالان معمولا کنجکاو زیادی دارند، در زمان شستشو لباس ها به سمت لباسشویی می روند تا با مشاهده کردن حرکت لباسشویی و دست زدن به دکمه های پنل دستگاه، بتوانند سر از کار لباسشویی در بیاورند.

همه چیز درباره قفل کودک انواع لباسشویی

فشردن همزمان دکمه های ماشین لباسشویی ممکن است موجب هنگ کردن و یا توقف لباسشویی بشود و حتی در موارد حادتر مشکلاتی را به وجود بیاورد که شما مجبور به تعمیر لباسشویی خود بشوید.

کودکان در اغلب موارد زمانی که جلوی دستگاه قرار می گیرند، این کار را انجام می دهند، به همین علت در لباسشویی های نسل جدید، آپشنی به اسم قفل کودک در لباسشویی ها قرار گرفته است تا به وسیله آن بتوانید از صدمه دیدن دستگاه در برابر دستکاری کودکان جلوگیری کنید.

در زمان فعال کردن قفل کودک تمامی دکمه ها به غیر از دکمه power غیر فعال می شوند و  کودکان دیگر قادر نخواهند بود با فشار دادن آن ها، روند کار لباسشویی را عوض کنند و یا موجب توقف آن شوند.

پس از به اتمام رسیدن عملیات شستشو می بایستی قفل کودک ماشین لباسشویی را غیر فعال نمایید، اگر که این را انجام ندهید، دکمه ها لباسشویی نیز نمی توانند کار کنند و شما قادر نخواهید بود درب ماشین لباسشویی را باز نمایید. روش غیر فعال کردن آپشن قفل کودک ماشین لباسشویی در مدل ها و برند های گوناگون مختلف می باشد.

روش فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی

حالا که با کاربرد آپشن قفل کودک ماشین لباسشویی آشنا شدید، احتمالا با خود می پرسید چطور می توانید قفل کودک لباسشویی خود را فعال و یا غیرفعال نمایید؟

جهت انجام این امر در بیشتر برند های ماشین لباسشویی می بایستی یکی از کارهای زیر را انجام بدهید.

  • برای مدت زمان 3 ثانیه به صورت همزمان دکمه های temp و spin را فشار بدهید.
  • جهت انجام این کار 3 ثانیه دکمه های + و – را همزمان با یکدیگر فشار بدهید.
  • به صورت همزمان برای مدت زمان 3 ثانیه دکمه های temp و rinse را نگه دارید.

امکان این وجود دارد که هیچ کدام از روش های بالا برای فعالسازی و غیرفعالسازی لباسشویی شما کاربردی نداشته باشد، طبق نظر کارشناسان تعمیرگاه مجاز در اولین قدم بهتر است سراغ دفترچه راهنمای لباسشویی خود بروید.

اگر که نتوانستید، نحوه فعال یا غیرفعال کردن لباسشویی خود را در دفترچه راهنما لباسشویی خود پیدا کنید،کارشناسان تعمیرگاه مجاز لباسشویی در ادامه آموزش فعال و یا غیر فعال کردن قفل کودک را برای تمامی برندها را آورده اند. به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای مطلب همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

آموزش استفاده از قفل کودک در ماشین لباسشویی ال جی

1 2

به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی، علامت CL بر روی پنل نمایشگر دستگاه لباسشویی ال جی نشانه فعال بودن قفل کودک ماشین لباسشویی است.

زمانی که قفل کودک ماشین لباسشویی برند ال جی فعال شود، دیگر دکمه های دستگاه غیرفعال می شوند و برنامه‌ها مجددا تنظیم نخواهد شد. جهت غیر فعالسازی قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی تنها لازم می باشد دکمه child lock را برای مدت زمان ۳ ثانیه فشار بدهید و  آن را نگه دارید. برای فعال کردن قفل کودک نیز می‌توانید همین کار را تکرار کنید.

جهت فعالسازی و غیر فعالسازی قفل کودک در ماشین لباسشویی های قدیمی برند ال جی ، که دارای دکمه child lock نیستند، می بایستی دکمه‌های temp و option را به صورت همزمان برای مدت زمان ۳ تا ۵ ثانیه فشار بدهید و آن را نگه دارید. در مدل های قدیمی دیگر این برند ممکن است، شیوه قبلی از دکمه‌های wash و rinse با هم استفاده بکنید.

آموزش استفاده از قفل کودک در لباسشویی مدیا

چنانچه قفل کودک لباسشویی مدیا فعال شده باشد، یک کلید را بر روی پنل لباسشویی مشاهده خواهید کرد. اما اگر که کد ارور را بر روی پنل نمایشگر لباسشویی ظاهر شد،  باید در پی مشکلی در سیستم ماشین لباسشویی باشید.به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی باید به این موضوع توجه کنید، که به صورت کلی، آپشن قفل کودک در زمان فعالسازی بر روی لباسشویی مدیا، هیچ نوع اروری نباید بدهد.

لباسشویی های مدیا در مدل های مختلف، روش های گوناگونی جهت فعالسازی و یا غیر فعالسازی قفل کودک را دارند.

در برخی از مدل های لباسشویی مدیا می بایستی دکمه استارت را برای مدت زمان پنج ثانیه فشار بدهید، تا آپشن قفل کودک فعال و غیر فعال بشود. به غیر از این روش دکمه RPM را برای مدت زمان نه ثانیه ای نگه دارید.

روش غیر فعال و فعال کردن قفل کودک لباسشویی پاکشوما

جهت فعالسازی و غیر فعالسازی آپشن قفل کودک ماشین لباسشویی برند پاکشوما می بایستی دکمه های RINSE و PREWASH را برای مدت زمان چندین ثانیه به شکل همزمان فشار بدهید. زمانی که آپشن قفل کودک شما در لباسشویی پاکشوما فعال بشود، صدایی مثل صدای بوق به گوش خواهد رسید و یا ارور CL بر روی پنل نمایشگر نشان داده می شود. طبق گفته های تکنسین تعمیرات لباسشویی، این کد یک کدخطا محسوب نمی شود.

آموزش فعالسازی و غیر فعالسازی قفل کودک ماشین لباسشویی دوو

روش استفاده از قفل کودک ماشین لباسشویی برند دوو، بر اساس توضیحات تکنسین تعمیر لباسشویی دوو ،به این صورت است که باید با یک مرحله و فشردن دکمه cl یا child lock برای مدت زمان سه تا پنج ثانیه صورت بگیرد.

همچنین جهت غیر فعالسازی قفل کودک لباسشویی برند دوو ، راه های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد.

دکمه های temp و option لباسشویی برند دوو را برای مدت زمان سه تا پنج ثانیه فشار بدهید.

یا می توانید با فشار دادن دکمه های dry و delay timer برای مدت سه تا پنج ثانیه به صورت همزمان لباسشویی قفل کودک لباسشویی دوو را غیرفعال بکنید.

روش سوم برای غیر فعالسازی قفل کودک لباسشویی برند دوو این است که دکمه های spin و drying برای مدت زمان سه تا پنج ثانیه به صورت همزمان با هم نگه دارید.

با رعایت کردن این موارد ذکر شده، ماشین لباسشویی دوو شما شست و شوی لباس ها را به صورت ایمن انجام خواهد داد. همچنین با انجام دادن این کار سلامت کودکتان را نیز حفظ می کند.

آموزش فعالسازی و غیر فعال سازی قفل کودک لباسشویی بوش

در بیشتر مدل های برند بوش، نشانه کلید در لباسشویی بوش خبر از فعال بودن قفل کودک لباسشویی شما را می دهد.

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی بوش جهت فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی برند بوش یکی از روش های زیر را امتحان نمایید:

دکمه start را برای مدت زمان ۳ تا ۵ ثانیه فشار بدهید و آن را نگه دارید. بعد از شنیدن صدایی مانند صدای بوق، نشانه کلید یا قفل بر روی مانیتور ناپدید یا پدیدار خواهد شد.

روش دیگر برای انجام این کار نگه داشتن همزمان دکمه‌های rpm برای مدت زمان 3 ثانیه است.

روش آخر برای فعال یا غیرفعال سازی آپشن قفل کودک، چنانچه ماشین لباسشویی بوش شما دارای یک پنل نمایشگر لمسی است، می بایستی دکمه مربع روشن با نشانه کلید را برای مدت زمان ۳ ثانیه لمس بکنید تا رنگ آن به شکل تیره بشود.

هریک از روش های بالا برای یکی از لباسشویی های بوش کاربردی است .

برای نمونه، روش باز کردن آپشن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری ۷ ممکن است که با سری ۴ لباسشویی این برند متفاوت باشد.

فعال یا غیرفعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ

در زمان فعال بودن آپشن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ، همه ی دکمه‌های ماشین لباسشویی به جز دکمه پاور قفل خواهد شد و نشانه ای بر روی پنل نمایشگر ظاهر خواهد شد. روش باز و بسته کردن آپشن قفل کودک لباسشویی برند سامسونگ نیز مانند لباسشویی بوش باتوجه‌ به نوع مدل متفاوت است. جهت فعال یا غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ، با توجه به توضیحات سرویس کار تعمیر لباسشویی سامسونگ بهتر است روش های زیر را امتحان نمایید:

روش اول: دکمه‌های spin و temperature را برای مدت زمان ۳ ثانیه به صورت همزمان فشار بدهید.

روش دوم:  دکمه‌های rinse و temperature را برای مدت زمان ۳ ثانیه به صورت همزمان نگه دارید.

روش سوم : دکمه‌های + و – را به شکل همزمان برای مدت زمان ۳ ثانیه فشار بدهید و بعد از آن دکمه Start/Pause را فشار بدهید و آن را نگه دارید.

اگر که روش های بالا کاربردی نبود، می بایستی به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کرده و آن را مطالعه نمایید.

آموزش فعال سازی یا  غیر فعال سازی قفل کودک لباسشویی ایندزیت

بر اساس نظرات تکنسین تعمیر لباسشویی ایندزیت، شما می توانید با نگه داشتن همزمان دکمه های temp  و rinse  برای مدت زمان 3 ثانیه قفل کودک لباسشویی ایندزیت را فعال بکنید.

همچنین با انجام دادن دوباره این کار قفل کودک ماشین لباسشویی ایندزیت غیر فعال خواهد شد.

روش فعالسازی و غیر فعالسازی قفل کودک لباسشویی برند زیمنس

طبق توضیحات تکنسین تعمیر تخصصی لباسشویی، در لباسشویی های برند زیمنس می توانید با فشار دادن دکمه های + و – برای مدت زمان 3 ثانیه آپشن قفال کودک را فعال کنید. اگر تصمیم به غیر فعالسازی این آپشن را دارید، باید همین عمل را مجددا تکرار نمایید.

آموزش استفاده از قفل کودک در لباسشویی برند آبسال

به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال، برای فعالسازی قفل کودک می لباسشویی آبسال می توانید، دکمه های شست و شو و چرخش را به شکل همزمان و برای مدت 3 ثانیه فشار دهید، اگر ویژگی قفل کودک فعال شود، نمادChild-Lock  به صورت چشمک زن در خواهد آمد.

همچنین برای غیر فعال کردن ویژگی قفل کودک لباسشویی برند آبسال، باید دو مرتبه کاری را که برای فعال کردن توضیح دادیم انجام بدهید.

شماره تماس و آدرس نمایندگی مجاز لباسشویی

شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  و  وبسایت تعمیرگاه مجاز با مرکز تعمیرات لباسشویی واقع در تهران،نارمک،46متری شرقی (ثانی)بین خیابان مهر و مدائن،بازار موبایل شرق،قسمت اداری پلاک 77 واحد 6 در ارتباط باشید.

2 2

مزیت های انجام تعمیرات لباسشویی در تعمیرگاه مجاز

 1-تخصص و تجربه :

تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ در تهران از تیمی مجرب و کاملا مسلط به امر تعمیرات تشکیل شده است. تعمیرات دستگاه های لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی احتیاج به دانش فنی بالا و تجربه زیاد دارد.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی، از تکنسین های مجرب و متخصص زیادی بهره مند می باشد، و شما می توانید با سفارش تعمیرات خود در وبسایت از تجربه این تکنسین ها بهرمند شوید.

2-استفاده از قطعات اورجینال :

ویژگی منحصر به فردی که در تعمیرگاه مجاز می توانید پیدا کنید، این است که تکنسین های این مجموعه بر خلاف بسیاری از شرکت های دیگر از قطعات اورجینال استفاده می کنند. شما می توانید با خیال راحت امور تعویض قطعات دستگاه لباسشویی خود را به تعمیرگاه مجاز بسپارید و از اورجینال یا اصل بودن قطعات تعویض شده مطمئن باشید. قطعات اورجینال موجب عملکرد بهینه و افزایش طول عمر لباسشویی شما می شود.

 3-ارائه خدمات پس از تعمیر:

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی، به عنوان یک مرکز تعمیر لباسشویی معتبر، خدمات پس از تعمیر را در قالب بسته فوق‌العاده ای به شما را ارائه می کند.

این خدمات شامل تضمین تعمیرات انجام شده به مدت 1 ماه و علاوه بر این پشتیبانی فنی بعد از تعمیرات می‌شود.

تعمیرگاه مجاز تا زمانی که مشکل های شما به صورت کامل برطرف نشده‌ باشند، فرایند پشتیبانی را انجام خواهد داد.

4-داشتن قیمت‌های رقابتی

عملیات تعمیر ماشین لباسشویی در بعضی از اوقات امکان دارد، هزینه‌های زیادی را در بر داشته باشد .

اما تعمیرگاه مجاز هزینه‌ها را با ارائه فاکتور با شفافیت کامل برای شما توضیح می دهد و برای شما هزینه های اضافی ای را نمی تراشد.

در اغلب موارد قیمت‌ها باید با توجه به نوع مشکل و قطعات استفاده شده مشخص بشوند.

چرا باید تعمیرگاه مجاز را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

تضمین کیفیت

با انتخاب تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی برای تعمیرات خود ،از کیفیت تعمیرات ارائه شده اطمینان باشید. تجربه بالا و ارائه ضمانت نامه توسط تیم تکنسین های تعمیرات لباسشویی تعمیرگاه مجاز، ضمانتی برای حسن انجام کار این مجموعه می باشد.

انعطاف پذیری بازه زمانی

نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی در تهران با ارائه دادن یک زمان بندی موثر، انعطاف پذیری زیادی در زمان را برای شما فراهم می‌ نماید.

امکان این را دارید که زمان مناسب برای تعمیر لباسشویی را خودتان انتخاب کنید و در این مورد هیچ اجباری از سمت شرکت وجود ندارد.

3

فرآیند تعمیرات در تعمیرگاه مجاز لباسشویی تهران

مرحله اول:  برقرای تماس اولیه

مواقعی که لباسشویی شما احتیاج به تعمیرات دارد، فقط لازم است با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. تکنسین های تعمیرگاه مجاز لباسشویی به شما کمک می کنند تا مشکل دستگاه خود را شناسایی نمایید.

مرحله دوم: تعیین وقت

بعد از انجام عیب یابی اولیه، تعمیرگاه مجاز لباسشویی با شما تماس خواهد گرفت و زمان انجام تعمیرات و حضور تکنسین را برای تعمیر لباسشویی در منزل را با شما هماهنگ می‌کنند.

شما امکان این را خواهید داشت که تعمیرات لباسشویی را در محل زندگی یا در منزل خود انجام بدهید.

مرحله سوم : تعمیر تخصصی لباسشویی

تکنسین های قسمت تعمیرات مجموعه تعمیرگاه مجاز با استفاده از ابزارآلات و تکنیک های پیشرفته، لباسشویی شما را تعمیر می‌کنند. این عملیات تا زمان اطمینان از بهترین عملکرد لباسشویی ادامه خواهد داشت.

مرحله چهارم : تحویل دستگاه

بعد از اتمام فرایند تعمیرات، لباسشویی به شما تحویل داده خواهد شد. سرویس کاران تعمیر لباسشویی تست عملکرد صحیح دستگاه را در زمان حضور شما انجام می دهند و نکات و توضیحات لازم را به صورت کامل برای شما توضیح خواهند داد.

سوالات متداول

آیا تعمیرات لباسشویی با تضمین انجام می‌گردد؟

بله، همه ی تعمیرات با ضمانت نامه انجام می‌شوند. تعمیرگاه مجاز به دوام تعمیرات صورت گرفته توسط تکنسین خود اطمینان دارد و برگه گارانتی 1 ماهه تعمیرات را پس از اتمام فرآیند تعمیر دستگاه به مشتریان ارائه می‌دهد.

آیا فرآیند تعمیرات امری زمان بر است؟

مدت زمان تعمیرات وابسته به نوع مشکل و قطعه های مورد احتیاج است. اما تعمیرگاه مجاز همواره سعی کرده که فرایند تعمیرات را در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

آیا قطعه های لباسشویی در زمان تعمیرات انجام تعویض می شوند؟

بله، در بعضی از موارد احتیاج به تعویض کردن قطعات می باشد. اما می توانیم این اطمینان را به شما بدهد که تعمیرگاه مجاز از قطعه های اصلی و اورجینال برای تعویض قطعات استفاده می‌کنند.

سخن پایانی

تعمیرگاه مجاز ارائه دهنده خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی با ضمانت 30 روزه است، این مجموعه همواره آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیرات لباسشویی برای مشتریان گرامی است، شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده و یا فرم درخواست تعمیر در وبسایت تعمیرگاه مجاز به آدرس www.tamirgahmojaz.com  با مجموعه تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید.

منبع : تعمیرگاه مجاز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نازنین دوشنبه , 8 آبان 1402 - 14:05

خدمات تعمیرگاه مجاز بینظیره

علی صابری دوشنبه , 8 آبان 1402 - 14:23

من بارها از تکنسین های تعمیرگاه مجاز برای انجام تعمیرات کمک خواستم خدماتشون عالی هست

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون