شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 15697

همتی از بانک مرکزی رفت؟

به گزارش شهر بورس، چند روزی است که پس از احراز صلاحیت عبدالناصر همتی برای کاندیدای ریاست جمهوری، اخبار تایید نشده ای مبنی بر” فشارها بر ارزپاشی بانک مرکزی برای کاهش نرخ ارز و مخالفت رئیس کل این بانک” مطرح شده است. در پی این موضوع، شب گذشته همتی در واکنش به این موضوع در

به گزارش شهر بورس، چند روزی است که پس از احراز صلاحیت عبدالناصر همتی برای کاندیدای ریاست جمهوری، اخبار تایید نشده ای مبنی بر” فشارها بر ارزپاشی بانک مرکزی برای کاهش نرخ ارز و مخالفت رئیس کل این بانک” مطرح شده است.

در پی این موضوع، شب گذشته همتی در واکنش به این موضوع در کلاب هاوس با تاکید براینکه رئیس جمهور درخواستی برای ارزپاشی از من نداشته‌اند، توضیح داد: رئیس جمهور به من گفتند که اگر در رقابت‌ها بخواهید بمانید باید استعفا بدهید، من گفتم به نظرم مشکلی ندارد اما اگر شما نظرتان بر این است قبول می‌کنم. ایشان صاحب اختیار هستند و حتما تشخیصشان درست است.

همچنین، طبق گفته وی، مدتی است که قائم بانک مرکزی امور این بانک را در دست گرفته است.

در این زمینه، امروز نیز در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت عبدالناصر همتی حضور نداشت و اکبر کمیجانی – قائم مقام رئیس کل بانک مرکزی – در این جلسه حضور داشت.

بر این اساس، این شائبه تقویت شده که همتی احتمالا دیگر رئیس کل بانک مرکزی نیست. البته هنوز این خبر از هیچ مبادی رسمی تایید و اعلام نشده است.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار اقتصادی را در اینستاگرام شهر بورس بخوانید

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان