شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر : 10878

نماینده مجلس: باید ظرفیت مطلوب بازار سرمایه را در اقتصاد ملی حفظ کنیم

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی‌اکبر کریمی در گفت‌وگو با میزان در ارزیابی خود از عملکرد بازار سرمایه و نظارت سازمان بورس در این زمینه گفت: بازار سرمایه به عنوان محلی برای سرمایه گذاری میلیونی آحاد مردم مد نظر قرار گرفت. وی تاکید کرد: اما این واقعیت وجود دارد که سقوط شاخص بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی‌اکبر کریمی در گفت‌وگو با میزان در ارزیابی خود از عملکرد بازار سرمایه و نظارت سازمان بورس در این زمینه گفت: بازار سرمایه به عنوان محلی برای سرمایه گذاری میلیونی آحاد مردم مد نظر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: اما این واقعیت وجود دارد که سقوط شاخص بازار سرمایه از دو میلیون به یک میلیون و دویست و کمتر از آن، صدمات عظیمی به میلیون‌ها نفر از سرمایه گذاران در این بخش وارد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تحمل صدمات بازار سرمایه برای مردم سنگین بود، اظهارداشت: انتظاری که از دولت می‌رفت این نبود که الزاماً در بازار سرمایه دخالت کند چراکه بازار سرمایه ساز و کار‌های خود را دارد، ولی قطعاً در قالب همان ساز و کار‌های قانونی باید روش‌هایی برای رونق بازار و ایجاد انگیزه، برای افزایش شاخص به وجود بیاید.

این نمانیده مجلس بیان داشت: خوشبختانه این روز‌ها بر اساس برخی تدابیر شاخص بورس مقداری رشد پیدا کرده و امیدواریم این تدابیر در چارچوب حمایت از بازار سرمایه و حفظ سرمایه مردم در این بازار ادامه داشته باشد تا ظرفیت مطلوی این بازار در اقتصاد ملی حفظ شود.

بیشتر بخوانید:
روند صعودی دوباره بازمی‌گردد؟ / رقیب بورس چه بازاری است؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان