تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
کد خبر : 139734

به همت کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق تبریز برگزار شد؛

نشست مشترک انجمن آزمایشگاه‌های همکار استاندارد استان و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

نشست مشترک انجمن آزمایشگاه‌های همکار استاندارد استان و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
نشست مشترک انجمن آزمایشگاه‌های همکار استاندارد استان آذربایجان‌شرقی و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، با حضور رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق بازرگانی تبریز و به همت این کمیسیون در محل دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، این نشست با هدف بررسی فرصت‌های همکاری میان آزمایشگاه‌های همکار استاندارد و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و همچنین بررسی مشکلات فعلی آزمایشگاه‌ها و ارائه راهکارهای عملیاتی برگزار شد.
یونس اکبرپور پایدار، رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق بازرگانی تبریز، بر لزوم تقویت ارتباطات صنعت و دانشگاه پرداخت و تأثیر تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بر رونق این ارتباطات را تشریح کرد.
وی با تأکید بر اهمیت تعاملات مستمر میان دانشگاه و صنعت، از برنامه‌های آتی اتاق بازرگانی برای ارتقاء سطح همکاری‌ها خبر داد.
علیرضا امانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، در این نشست به موقعیت ممتاز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در میان دانشگاه‌های کشور اشاره و بر اهمیت ایجاد زبان مشترک برای برقراری ارتباط مؤثر میان صنعت و دانشگاه تأکید کرد.
وی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای علمی و پژوهشی دانشگاه، از آمادگی دانشگاه برای همکاری‌های گسترده با صنایع و آزمایشگاه‌های همکار استاندارد خبر داد.
مجتبی مسعود، رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار استاندارد استان، با بیان دغدغه‌های مرتبط با کنترل کیفیت صنایع و مشکلات قانونی و اجرایی، بر ضرورت همکاری‌های تحقیقاتی میان دانشگاه و آزمایشگاه‌های همکار استاندارد تأکید کرد.
وی همچنین بر نقش مهم آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در تضمین کیفیت محصولات صنعتی اشاره کرد و از همکاری‌های علمی با دانشگاه به عنوان راهکاری برای رفع چالش‌ها نام برد.
امین صفری، معاون آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، به برنامه‌های دانشگاه برای ارتقای همکاری‌های صنعتی و اجرای دستورالعمل‌های جدید وزارت علوم اشاره کرد.
وی با تأکید بر اهمیت این همکاری‌ها، از برنامه‌های دانشگاه برای افزایش تعاملات با صنایع مختلف خبر داد.
امیرعباس متین، مدیر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، به مشکلات موجود در سیستم تدوین استاندارد و اهمیت حضور اساتید جوان در حوزه صنعت اشاره کرد و از اهتمام این دانشگاه برای بهبود فرآیندهای تدوین استاندارد و افزایش مشارکت اساتید و دانشجویان در این حوزه خبر داد.
محمدعلی صائمی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، بر اهمیت سرمایه‌گذاری صنایع در بستر دانشگاهی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های دانشگاه در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.
وی نقش دانشگاه در توسعه فناوری و نوآوری‌های صنعتی را مهم عنوان کرد و از برنامه‌های دانشکده برای گسترش همکاری با صنایع خبر داد.
گفتنی است، در این جلسه مقرر شد تا با انتشار فراخوانی از سوی صنایع، مشکلات مرتبط با حوزه استاندارد و کیفیت مورد بررسی قرار گیرد. در این راستا، با همکاری انجمن و دانشگاه به عنوان مشاوران تخصصی، راه‌حل‌هایی جهت رفع این مشکلات ارائه خواهد شد. همچنین تصمیم گرفته شد تا انجمن آزمایشگاه‌های همکار استاندارد با دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مذاکراتی را جهت تولید دستگاه‌های آزمایشگاهی و قطعات مورد نیاز آغاز کنند.

نشست مشترک انجمن آزمایشگاه‌های همکار استاندارد استان و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

خبر مرتبط
نشست آموزشی روابط کار، ویژه نمایندگان کارفرمایان در هیئت‌های حل اختلاف کار استان
نشست آموزشی روابط کار، ویژه نمایندگان کارفرمایان در هیئت‌های حل اختلاف کار استان

نشست آموزشی روابط کار، ویژه نمایندگان کارفرمایان در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف کار استان با حضور رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت شهرستان تبریز این اداره در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ