تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 152489

نخست وزیر روسیه در تهران/ گامی بزرگ برای گسترش روابط اقتصادی

نخست وزیر روسیه در تهران/ گامی بزرگ برای گسترش روابط اقتصادی
تهران امروز میزبان نخست وزیر روسیه، «میخائیل میشوستین»، بود؛ سفری که با محوریت تقویت روابط اقتصادی و بررسی موضوعات کلیدی بین دو کشور انجام می‌شود.

به گزارش شهر بورس، «میخائیل میشوستین»، نخست وزیر روسیه، ظهر امروز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ وارد تهران شد و در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی «محمدرضا عارف»، معاون اول رئیس‌جمهور ایران، قرار گرفت.

سفر نخست‌وزیر روسیه به ایران؛ اهداف اقتصادی در دستور کار

این نخستین سفر نخست وزیر روسیه به ایران از زمان آغاز فعالیت دولت چهاردهم است. «میخائیل میشوستین» در رأس هیاتی بلندپایه از مسئولان روسی و روسای سازمان‌های اقتصادی وارد تهران شده است و قرار است دیدارهایی با مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران داشته باشد. این سفر به منظور تقویت روابط اقتصادی و همکاری‌های تجاری میان دو کشور برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نخست وزیر روسیه در جریان این سفر، دیدارهای متعددی با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد کرد. هدف اصلی این دیدارها، ارتقای همکاری‌های اقتصادی و بررسی موضوعات مرتبط با انرژی، تجارت و صنعت است که می‌تواند به تقویت روابط استراتژیک دو کشور کمک کند.

یکی از محورهای اصلی سفر «میخائیل میشوستین» به ایران، گفت‌وگو در خصوص گسترش همکاری‌های اقتصادی است. دو کشور در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا روابط تجاری خود را گسترش دهند و این سفر می‌تواند به پیشبرد این اهداف کمک شایانی کند.

منبع: ایرنا

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات