شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 42680
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نامه به سران سه قوا برای بهبود وضعیت بازار سرمایه بسته هستند

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان کرد:

نامه به سران سه قوا برای بهبود وضعیت بازار سرمایه

نامه به سران سه قوا برای بهبود وضعیت بازار سرمایه

همایون دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر بورس، درباره وضعیت کنونی بازار سرمایه، اظهار داشت: شرایط امروز بازار سرمایه، شرایط نامناسبی است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. اینکه سران سه قوه با وجود تمامی مشکلات‌شان، جلسه‌ای را برای بررسی وضعیت بورس اختصاص داده‌اند، نشان‌دهنده شرایط خاص حاکم بر این بازار است. وی با

همایون دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر بورس، درباره وضعیت کنونی بازار سرمایه، اظهار داشت: شرایط امروز بازار سرمایه، شرایط نامناسبی است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. اینکه سران سه قوه با وجود تمامی مشکلات‌شان، جلسه‌ای را برای بررسی وضعیت بورس اختصاص داده‌اند، نشان‌دهنده شرایط خاص حاکم بر این بازار است.

وی با اشاره به نامه کارشناسان ارشد بازار سرمایه به سران سه قوه، خاطرنشان کرد: جمعی که مسئولیت تنظیم نامه را برعهده داشتند و همچنین امضاکنندگان آن، بر این باور هستند که وضعیت کنونی بازار سرمایه مناسب نیست. ما پیش از برگزاری جلسه سران سه قوه، تلاش کردیم مجموعه‌ای از پیشنهادات را در اختیار مشاوران آنها قرار بدهیم تا در جلسه طرح شود.

بیشتر بخوانید:
اوج گیری سود شرکت‌های بورسی نسبت به سال ۹۸

این کارشناس بازار سرمایه افزود: بورس تهران با بیش از ۵۰ میلیون سهامدار، تقریباً همه خانواده‌های ایرانی را درگیر خود کرده و باید بتوانیم راهکاری برای حل مشکلات آنها بیندیشیم و هدف از این نامه نیز ارائه یک سری راهکارها برای خروج از وضعیت کنونی است.

همایون دارابی در پاسخ به سوال که «با اجرای این راهکارها، آیا می‌توان به بازگشت بازار امیدوار‌ بود؟»، گفت: بعضی از تخریب‌هایی از محل تناقضات در سیاست‌های اجرایی دولت یا نهادهای وابسته به دولت، مخصوصاً در حوزه پولی رخ می‌دهد که اگر امروز این اشکالات برطرف شود، شرایط در هفته آینده بهتر خواهد شد.

وی در پایان مشکلات بازار سرمایه را برشمرد و عنوان کرد: نرخ بهره بالا، بی‌ثباتی در بازار ارز و نرخ‌گذاری دستوری کالاها؛ مواردی است که برطرف کردن آنها می‌تواند تاثیر فوری بر بازار بگذارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان