تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
کد خبر : 136929

نامزدهای پوششی برای تخریب و زمان خریدن وارد میدان شدند/ زاکانی موجب تنش در مناظرات می شد

نامزدهای پوششی برای تخریب و زمان خریدن وارد میدان شدند/ زاکانی موجب تنش در مناظرات می شد
محمدصادق جوادی حصار، به تشریح نقش علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به‌عنوان کاندیداهای پوششی در انتخابات پرداخت.

به گزارش شهر بورس، یک فعال سیاسی می‌گوید وجود کاندیداهای پوششی در انتخابات نوعی مهندسی رقابت است که به یک جناح سیاسی زمان بیشتری برای صحبت بدهد. علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به‌عنوان کاندیداهای پوششی در انتخابات حاضر شدند، اما در نهایت از رقابت کناره‌گیری کردند.

محمدصادق جوادی حصار، تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با انتخاب درباره نقش قاضی‌زاده و زاکانی در انتخابات گفت: وجود کاندیدای پوششی نوعی مهندسی رقابت است که یک جبهه سیاسی زمان بیشتری برای صحبت داشته باشد. حرف‌های قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی با حرف‌های جلیلی کاملاً هماهنگ شده بود. این‌ها برای زمان خریدن و پوشش دادن جلیلی وارد انتخابات شدند. این‌ها می‌خواستند یک حرف را سه بار به مردم بزنند تا اثر بگذارند.

اهداف پشت پرده کاندیداهای پوششی

جوادی حصار اضافه کرد: این اقدام آن‌ها عادلانه نیست که دقیقه نود کنار بکشند. اگر می‌خواستند به نفع جلیلی کنار بروند، می‌توانستند یک بیانیه بدهند و از جلیلی دفاع کنند، اما کاملاً مهندسی شده وارد شدند.

عملکرد کاندیداهای پوششی در مناظرات

وی درباره عملکرد این کاندیداها در مناظرات گفت: وظیفه زاکانی ایجاد تنش در مناظره‌ها بود. یکی از ظالمانه‌ترین روش‌های مناظره را نیز انتخاب کردند. آن‌ها فقط در جهت تخریب پزشکیان صحبت می‌کردند و حرف دیگری هم نداشتند.

خبر مرتبط
دیدگاه‌های اقتصادی پزشکیان برای ورود به دور دوم انتخابات
دیدگاه‌های اقتصادی پزشکیان برای ورود به دور دوم انتخابات

از دیدگاه‌ها و برنامه‌های اقتصادی مسعود پزشکیان می‌توان به لزوم تعامل با دنیا برای افزایش رشد اقتصادی و همچنین همسان‌سازی فاصله میان تورم با نرخ دستمزدها اشاره داشت.

تأثیر نظرسنجی‌ها بر میزان آراء

جوادی حصار درباره میزان آراء کاندیداهای پوششی افزود: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کلاً ۲ الی ۳ درصد آرا متعلق به زاکانی و قاضی‌زاده است. غیر از این در متن جامعه، زاکانی و قاضی‌زاده ادبیات جدیدی ندارند و حرف‌های جلیلی را می‌زنند.

منبع: تازه نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ