تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 129219

نات کوین در لیست پیشنهادات بایننس

نات کوین در لیست پیشنهادات بایننس
در تازه‌ترین پیشنهادات بایننس، دو استخر استیکینگ جدید برای توکن NOT راه‌اندازی شده‌اند که در آن کاربران می‌توانند با استیک FDUSD و BNB، نات کوین کسب کنند.

به گزارش شهر بورس، بایننس لانچ‌پد، پلتفرم اختصاصی ارائه توکن از صرافی رمزارز بایننس، به تازگی پیشنهادات خود را به‌روز کرده و فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاران جهت مشارکت در اولین عرضه‌های توکن‌های جدید فراهم آورده است.

این پلتفرم تأکید دارد که سرمایه‌گذاری امن و استراتژیک در توکن‌های تازه منتشر شده، تنوع و نوآوری در بازار رمزارز را تقویت خواهد کرد. سرمایه‌گذاران به این فرصت‌ها علاقه‌مند هستند زیرا اغلب منجر به سودهای قابل توجه در کوسیستم رو به رشد رمزارز منجر می‌شوند.

نکته قابل توجه در پیشنهادات این صرافی بزرگ توکن نات کوین است. در تازه‌ترین رویدادهای بازار رمزارزها، دو استخر استیکینگ جدید برای توکن NOT راه‌اندازی شده‌اند که در آن کاربران می‌توانند با استیک FDUSD و BNB، توکن NOT کسب کنند.

استخر نات کوین با جمعیتی بیش از ۱۲۸,۵۲۲ شرکت‌کننده، میزبان بیش از دو میلیارد FDUSD است و استخر BNB با ۱۲۳,۷۵۵ شرکت‌کننده، حدود ۱۷ میلیون BNB را در خود جای داده است. این استخرها با هدف تسهیل دسترسی کاربران به فناوری‌های وب3 و فراهم کردن فرصت‌های کسب درآمد از طریق مکانیزم‌های نوین ایجاد شده‌اند.

 

نات کوین در لیست پیشنهادات بایننس

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ