شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۱۵
کد خبر : 15813

مهم ترین وقایع هفتگی ارزهای دیجیتالی

به گزارش شهر بورس و به نقل از ایسنا، ایلان ماسک و چین موثرترین عوامل این هفته بازار ارزهای دیجیتالی بودند. توییت های ایلان ماسک: این هفته هم به مانند هفته های اخیر توییت های ایلان ماسک باعث دستکاری در بازارها شد. پس از انتشار توییتی از وی که یک قلب شکسته با نماد بیتکوین

به گزارش شهر بورس و به نقل از ایسنا، ایلان ماسک و چین موثرترین عوامل این هفته بازار ارزهای دیجیتالی بودند.

توییت های ایلان ماسک: این هفته هم به مانند هفته های اخیر توییت های ایلان ماسک باعث دستکاری در بازارها شد. پس از انتشار توییتی از وی که یک قلب شکسته با نماد بیتکوین را نشان می داد، ارزش بیتکوین دچار ریزش زیادی شد. البته وی کمی بعد عکس پروفایل خود را ر شبکه اجتماعی توییتر به یک انیمه منقش به بیتکوین تغییر داد که قیمت ها را صعودی کرد. گروه هکری آنانیموس وی را تهدید کرده است که در صورت تداوم این دستکاری ها به حساب ها و شرکت های تحت مدیریت وی حمله هکری خواهند کرد.

کنفرانس بیتکوین ۲۰۲۱ که در شهر میامی برگزار شد شاهد حمایت برخی از چهره ها از افزایش نقش ارزهای دیجیتالی در زندگی روزمره انسان بود. وارن دیویدسون- نماینده کنگره آمریکا و یکی از سخنرانان این کنفرانس- گفت که باید امنیت کیف پول های کاربران افزایش پیدا کند.

گروهی از تحلیلگران بلومبرگ در گزارشی با اشاره به ریزش اخیر قیمت بیتکوین اعلام کردند محبوب ترین رمزارز جهان کماکان می تواند تا پایان سال به محدوده ۱۰۰ هزار دلاری برسد. در کوتاه مدت این تحلیل گران معتقدند بیتکوین در کانال ۳۰ هزار دلاری نوسان خواهد داشت.

مقابله چین با فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتالی بیش از پیش تشدید شده است. پس از اعلام ممنوعیت هرگونه استخراج و معامله ارزهای دیجیتالی در این کشور، حساب کاربری بسیاری از فعالان ارزهای دیجیتالی چینی در شبکه های اجتماعی از جمله شبکه اجتماعی وی بو به دستور دولت چین تعلیق شد.

بانک های مرکزی جهان بیش از پیش برای راه اندازی ارزهای دیجیتالی خود مصمم شده اند. مدیر ارشد بانک مرکزی آمریکا از راه اندازی دلار دیجیتالی دفاع کرده و آن را باعث فراهم کردن مزایای بی شمار جدید برای کاربران آمریکایی دانسته است. بانک مرکزی اروپا نیز با انتشار گزارشی اعلام کرد راه اندازی یورو دیجیتال می تواند باعث جذابیت بیشتر این ارز در معاملات جهانی شود.

منبع: ایسنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان