شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
کد خبر : 47175

کارشناس خدمات مالی شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک تشریح کرد؛

مهم‌ترین فاکتورهای کلیدی برای ارزش‌گذاری فزر

مهم‌ترین فاکتورهای کلیدی برای ارزش‌گذاری فزر
کارشناس خدمات مالی شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک گفت: نرخ اونس طلا و نرخ تسعیر ارز مهم‌ترین فاکتورهای کلیدی برای ارزش‌گذاری این مجموعه بوده است.

به گزارش شهر بورس، مسعود روح‌الله اظهار داشت: به جز دو شرکتی که تحت مالکیت فزر است، سه پروژه برای این مجموعه تعریف شده که شامل پروژه هیپ لچینگ، پروژه استخراج و فرآوری تراورتن و پروژه استخراج و فرآوری روی داغ عالی است.

کارشناس خدمات مالی شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک افزود: در دو سال اول فعالیت شرکت فرض شده ظرفیت تولید کمتر از 100 درصد است و طبق برآورد محصول نهایی شرکت 309 کیلوگرم طلا در ظرفیت کامل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نرخ اونس طلا و نرخ تسعیر ارز مهم‌ترین فاکتورهای کلیدی برای ارزش‌گذاری این مجموعه بوده است. ارزش‌گذاری بر مبنای بدبینانه در نظر گرفته شده و با کمترین نرخ رشد 20 ساله اونس جهانی بوده است. این در حالی است که می‌توان نرخ رشد بسیار خوبی را برای شرکت در نظر گرفت.

روح‌الله یادآور شد: مفروضات ارزش‌گذاری نرخ تورم، نرخ رشد دلار، قیمت دلار، نرخ اونس طلا، نرخ اونس نقره و حقوقی دولتی از شمش تولیدی است. طی 6 ماهه سال جاری، سود عملیاتی شرکت فزر 36 میلیارد و سود خالص 38 میلیارد تومان بود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان