تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۷
کد خبر : 131291

معیارهایی برای انتخاب بهترین کیف پول تتر

معیارهایی برای انتخاب بهترین کیف پول تتر
کیف پول های تتر و انتخاب آن ها یکی از دغدغه های اصلی علاقه مندان به این ارز دیجیتال است.

به گزارش شهر بورس، کیف پول های تتر و انتخاب آن ها یکی از دغدغه های اصلی علاقه مندان به این ارز دیجیتال است. تتر یکی از باثبات ترین سکه ها در بازار ارزهای دیجیتال است که ارزش آن در برابر نوسانات شدید قیمت همیشه برابر با یک دلار است. در این مقاله از سایت تترفا با ما همراه باشید. تا لیستی از بهترین ولت های تتر را به شما ارائه دهیم.

کیف پول تتر چیست؟

انتخاب کیف پول Tether برای ذخیره این ارز دیجیتال بسیار مهم است.

این مورد را می توان یکی از مواردی دانست که هیچ کاربری نمی تواند از آن چشم پوشی کند. تتر (USDT) یک توکن با ثبات در بازار ارز دیجیتال است و ارزش آن همیشه برابر با یک دلار آمریکا است.

ثابت بودن ارزش یک کریپتو در لیست دارایی های دیجیتال به شما کمک می کند تا حدودی از نوسانات شدید قیمت در بازار در امان باشید.

تتر در واقع به عنوان دلار بازار دیجیتال شناخته می شود. در سایت پی ام ایکس چنج می توانید اطلاعات جامعی در مورد قیمت روز تتر (USDT) که همیشه برابر با یک دلار آمریکا است اما با توجه به تغییر قیمت دلار به ریال ارزش این توکن نیز تغییر می کند و نحوه خرید و فروش آن به دست آورید.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با لیست بهترین کیف پول های تتر آشنا کنیم.

برای انتخاب بهترین کیف پول تتر چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

اکثرا کاربران حوزه کریپتو می داند که برای خرید و فروش تتر به یک کیف پول دیجیتال نیاز دارد. البته باید کیف پولی را در نظر بگیرید که از ارز Tether پشتیبانی کند. معیارهای مهمی برای انتخاب کیف پول تتر وجود دارد که از بین آنها می توان به سهولت استفاده و امنیت بالا کیف پول ها آشاره کرد.

انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال تتر وجود دارد که رایج ترین آنها در ایران تتر به روی شبکه ترون و BEP20 می باشد.

معرفی انواع کیف پول تتر

کاربران علاقه مند به این ارز باید بدانند که اکثر کیف پول های دیجیتال تنها قادر به پشتیبانی از یک یا دو نوع تتر هستند. مزیت مهم کیف پول های دیجیتال این است که از چندین ارز و صرافی پشتیبانی می کنند و به کاربران اجازه می دهند مستقیماً با Tether معامله کنند.

کیف پول نرم افزاری تتر

انتخاب نوع کیف پول تتر یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از هر سرمایه گذاری باید به آن توجه کنید. کیف پول دیجیتال انواع مختلفی دارد که بهتر است مختصراً با ویژگی های آن آشنا شوید.

کیف پول های فیزیکی تتر

عملکرد کیف پول سخت افزاری تتر شبیه فلش است و قابلیت اتصال به کامپیوتر یا دستگاه را دارد. استفاده از این نوع کیف پول ها به دلیل ذخیره وجوه آفلاین و آنلاین و همچنین امنیت بالای آنها در بین کاربران بسیار رایج شده است.

کیف پول های نرم افزاری وب و دسکتاپ برای تتر

کیف پول های نرم افزاری وب و دسکتاپ برای کاربرانی که خواهان دسترسی آسان به تراکنش های خود هستند مناسب است.

این مدل کیف پول تتر با استفاده از رایانه و مرورگر اینترنت قابل دسترسی است.

تنها تفاوت بین این دو مدل کیف پول این است که کیف پول های وب داده ها را روی یک سرور راه دور ذخیره می کنند و کیف پول های دسکتاپ ارز دیجیتال Tether را در سیستم کاربر ذخیره می کنند.

با دانستن ویژگی ها و اطلاعات لازم، کاربر می تواند برای انتخاب بهترین کیف پول تتر تصمیم بگیرد.

کیف پول کریپتو را می توان یکی از بهترین کیف پول های دیجیتال مورد استفاده اکثر سرمایه گذاران دانست.

از جمله ویژگی های کلیدی این کیف پول می توان به پشتیبانی عالی از سوالات مشتریان، پشتیبانی از شماره حساب های بین المللی، کارت های نقدی و پلتفرم های معاملاتی اشاره کرد.

این کیف پول در دسته کیف پول های نرم افزاری (موبایل) قرار می گیرد که رابط کاربری و سهولت استفاده آن در مقایسه با سایر کیف پول های دیجیتال خودنمایی می کند.

Tether wallet

کیف پول تتر یکی دیگر از کیف پول های دیجیتالی است که می توان از آن برای ذخیره ارز تتر استفاده کرد. این کیف پول یک اپلیکیشن موبایل رایگان است که نصب آن آسان است. پس از حمله کلاهبرداری در سال 2017 تغییرات زیادی در امنیت این کیف پول ایجاد شد که توجه مردم را به حفظ ارز دیجیتال تتر در این کیف پول جلب کرد. ناگفته نماند که این کیف پول تنها برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال تتر استفاده می شود.

MyEtherWallet

کیف پول MyEtherWallet را می توان یکی دیگر از انواع کیف پول تتر دانست که به عنوان نسخه دسکتاپ و نسخه موبایل قابل استفاده است.

در واقع My Ether Wallet یک کیف پول رایگان و متن باز است که علاوه بر Tether می توان ارز های دیجیتال دیگر مانند اتریوم  را در آن ذخیره کرد.

نسخه دسکتاپ این کیف پول بسیار امن و محبوب است و می توان از آن برای اتصال به کیف پول های سخت افزاری مانند Trezor و Ledger استفاده کرد.

البته عدم پشتیبانی از مشتریان و کاربران یکی از مهمترین نقاط ضعف این کیف پول است.

OmniWallet

OmniWallet را می توان نوعی کیف پول آنلاین دانست که بدون دانلود اپلیکیشن قابل استفاده است. پشتیبانی پلتفرم این کیف پول بر روی بلاک چین Omni است که یکی از قدیمی ترین بلاک چین ها برای USDT است. این کیف پول مانند My Ether Wallet پشتیبانی محدودی دارد.

Coinomi

Coinomi ممکن است بهترین نوع کیف پول Tether باشد چون از همه مدل‌های این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

این کیف در دو نسخه دسکتاپ و موبایل موجود است و به راحتی نصب می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این کیف پول پشتیبانی آن از هزاران ارز دیجیتال است. البته به خاطر داشته باشید که امکان مبادله ارزهای دیجیتال با ارز فیات در این کیف پول وجود ندارد.

علاوه بر موارد ذکر شده کیف پول های دیجیتالی مانند:

از انواع ارز دیجیتال Tether پشتیبانی می کنند.

تتر را از صرافی داخلی پی ام ایکس چنج بخرید!

پی ام ایکس چنج یکی از مطمئن ترین صرافی های دیجیتال داخلی است که به کاربران امکان خرید، فروش و مبادله 124 ارز دیجیتال و توکن هواداری (Fan Token)را می دهد.

برای خرید تتر فوری از صرافی پی ام ایکس چنج کافی است پس از ورود به وب سایت رسمی به آدرس pmxchange.co در صفحه اصلی سایت و بخش خرید و فروش ارز مبدا را تومان و ارز مقصد را USDT انتخاب کنید پس از مشخص کردن مقادیر به روی مبادله کلیک کنید.

در این مرحله لازمه ثبت نام داشته باشید به همراه شماره تماس و برخی از اطلاعات پس از ثبت شماره کارت بانکی لازمه شبکه انتقال تتر انتخاب و آدرس والت خود را وارد کنید. در مرحله اخر از طریق درگاه پرداخت خرید خود را تکمیل کنید.

جمع بندی

انتخاب کیف پول تتر برای کسانی که قصد خرید و فروش دارایی از طریق این ارز دیجیتال را دارند بسیار مهم است.

تتر یکی از بهترین ارز های دیجیتال  پایدار در بازار ارز دیجیتال است که ارزش آن همیشه برابر با یک دلار در برابر نوسانات شدید قیمت است. برای خرید و فروش Tether به کیف پولی نیاز دارید که از این ارز دیجیتال پشتیبانی کند. این مقاله برای کمک به شما در انتخاب بهترین کیف پول تتر طراحی شده است امیدواریم با تهیه این مقاله توانسته باشیم اطلاعات جامع و کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ