تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 141417

معرفی دو زن در لیست نهایی گزینه‌های وزارت بهداشت

معرفی دو زن در لیست نهایی گزینه‌های وزارت بهداشت
کارگروه وزارت بهداشت دولت چهاردهم فهرست نهایی پیشنهادهای خود را اعلام کرد که شامل ۸ پزشک و ۲ نفر از جامعه پرستاری و پیراپزشکی است.

به گزارش شهر بورس، کارگروه‌های مختلف دولت چهاردهم پس از بررسی‌های گسترده، فهرست نهایی پیشنهادهای خود را برای وزارت بهداشت اعلام کردند. در این فهرست ۱۰ نفره که به شورای راهبری دولت چهاردهم ارائه شده است، نام دو زن پزشک نیز به چشم می‌خورد.

بر اساس معیارهای تعریف شده، افراد پیشنهادی باید حداقل ۷ امتیاز از ۱۰ امتیاز ممکن را کسب می‌کردند تا در فهرست نهایی قرار گیرند. از ۱۰ نفر نهایی، ۸ نفر پزشک و ۲ نفر از جامعه پرستاری و پیراپزشکی هستند.

یکی از ویژگی‌های بارز این فهرست، حضور دو زن پزشک است که نشان‌دهنده توجه به تنوع جنسیتی در انتخاب‌هاست. همچنین، نکته قابل توجه دیگر، در نظر گرفتن سن تقویمی زیر ۶۰ سال برای گزینه‌های وزارت بهداشت است. امتیاز ویژه‌ای نیز برای گزینه‌های زن نسبت به مردان در نظر گرفته شده است.

با معرفی گزینه‌های نهایی به شورای راهبری دولت چهاردهم، اکنون باید منتظر ماند تا ببینیم کدام یک از این افراد توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد و توانایی کسب رأی اعتماد نمایندگان را خواهد داشت. بی‌شک، وزیر بهداشت دولت چهاردهم با چالش‌های بزرگی مواجه خواهد بود، چرا که رئیس جمهور، مسعود پزشکیان، با توجه به تجربیات ۴ ساله خود در وزارت بهداشت، به خوبی از مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت آگاه است.

منبع: ایلنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات