تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 134897

مشاوران نامزدهای ریاست جمهوری چه کسانی هستند؟

مشاوران نامزدهای ریاست جمهوری چه کسانی هستند؟
سازمان صداوسیما در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، میزگردهایی را در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای نامزدهای انتخابات درنظر گرفته که در ادامه با مشاوران هر نامزد در میزگردهای تخصصی آشنا می‌شوید.

به گزارش شهر بورس به نقل از همشهری آنلاین، سازمان صداوسیما در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، میزگردهایی را در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای نامزدهای انتخابات درنظر گرفته تا در یک فرصت حدودا دو ساعته به بیان نقطه نظرات خود در این حوزه‌ها بپردازند. کاندیداهای انتخابات، این فرصت را دارند که همراه با دو نفر از مشاوران خود در میزگردها حاضر شوند.

در این ۵ روز که از تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری می‌گذرد، محمدباقر قالیباف دو میزگرد فرهنگی و اقتصادی، علیرضا زاکانی یک میزگرد سیاسی، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی یک میزگرد فرهنگی، مسعود پزشکیان یک میزگرد اقتصادی، مصطفی پورمحمدی یک میزگرد سیاسی و سعید جلیلی یک میزگرد سیاسی را پشت سر گذاشتند.

در ادامه با مشاوران هر نامزد در میزگردهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بیشتر آشنا می‌شوید.

  • محمدباقر قالیباف

میزگرد فرهنگی

مصطفی غفاری:

خبر مرتبط
بیانیه اقتصاددانان در حمایت از پزشکیان
بیانیه اقتصاددانان در حمایت از پزشکیان

بیانیه اقتصاددانان در حمایت از پزشکیان و دعوت از هموطنان عزیز برای شرکت در انتخابات منتشر شد.

او متولد ۱۳۶۴ بوده و دارای دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) و عضو هیات‌علمی دانشکده سیاسی و مدیر گروه جامعه‌شناسی سیاسی این دانشگاه است. در کارنامه سوابق او سردبیری دوماه‌نامه «گفتمان الگو»، فعالیت به عنوان مدیر تحقیق و توسعه معاونت رسانه در موسسه انقلاب اسلامی و عضویت در هیأت مدیره گروه رسانه‌ای مهر به چشم می‌خورد.

صدیقه حجازی:

او در حال حاضر عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیر کارگروه زنان و کودکان دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی فلسطین مجلس شورای اسلامی است و نماینده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شورای علمی- فرهنگی بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. او در کارنامه سوابق خود فعالیت به عنوان دبیر کل حزب جمعیت زنان انقلاب اسلامی ایران و مدیرکل امور بانوان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را دارد.

میزگرد اقتصادی

امیر سیاح:

او دارای دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است. او درحال حاضر رئیس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد بوده و پیش از این مدیریت گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما، مدیریت گروه مطالعات محیط کسب و کار در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای هماهنگی مدیران اقتصادی سازمان صدا و سیما ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ برعهده داشته است. همچنین او در کارنامه سوابق خود سردبیری سایت تحلیلی خبری الف را هم دارد.

مجید شاکری:

او دارای دکتری مدیریت مالی بوده و مدرس دانشگاه است. او همچنین به عنوان کارشناس اقتصادی پیرامون موضوعاتی همچون FATF اظهار نظرهای متعددی داشته است.

  • علیرضا زاکانی

میزگرد سیاسی

حمیدرضا غلامرضا:

او دارای مدرک کارشناس روابط بین‌الملل بوده و درحال حاضر دبیر مجمع شهرداران آسیایی و معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران است. او در سوابق خود، مدیریت اندیشکده خانه دیپلماسی و مدیریت روابط بین الملل و سردبیری انگلیسی خبرگزاری مهر را در کارنامه خود دارد.

سید جلال دهقانی فیروزآبادی:

او استاد تمام روابط بین‌الملل از دانشگاه بروکسل بلژیک در سال ۱۳۷۴ است. او در کارنامه سوابق خود، معاونت سیاسی و حقوقی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی را دارد. این استاد دانشگاه را می‌توان به عنوان کارشناس مسائل خاورمیانه نیز معرفی کرد.

  • سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

میزگرد فرهنگی

داود رحیمی سجاسی:

او دارای دکترای فرهنگ و ارتباطات و کارشناسی ارشد جامعه است. معاونت دانشجویی، عضو هیأت علمی و استادیار دانشگاه شاهد از سوابق او به حساب می‌آید.

لاله فرهنگ متین:

او معاون اسبق برنامه ریزی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری بوده و دارای دکتری فیزیک، فارغ التحصیل مدیریت حکمرانی دانشگاه دفاع ملی و عضو هیأت علمی دانشگاه است.

  • مسعود پزشکیان

میزگرد اقتصادی

احمد میدری:

او متولد سال ۱۳۴۲ در آبادان و دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته اقتصاد است. او در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز است و فعالیت به عنوان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت یازدهم و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره ششم از حوزه انتخابیه آبادان و همچنین فعالیت به عنوان پژوهشگر در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در دولت‌های پنجم و ششم در کارنامه سوابق او وجود دارد.

حسین عبده تبریزی:

او متولد سال ۱۳۳۰ در تهران و دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته امور مالی و بانکداری از مدرسه‌ی عالی بازرگانی منچستر است. در کارنامه سوابق او در کنار تدریس دروس مالی در دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، شهید بهشتی، علامه‌ی طباطبایی و دانشگاه امام صادق (ع)، فعالیت به عنوان مشاور وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم، عضویت در شورای عالی بورس (۱۳۹۷-۱۳۹۲)، مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت هشتم، مدیرعاملی چندین شرکت در خوزه سرمایه گذاری و همچنین ریاست هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین وجود دارد.

  • مصطفی پورمحمدی

میزگرد سیاسی

حجت‌الله ایوبی:

او متولد ۱۳۴۲ بوده و استاد دانشگاه تهران است. از سوابق او دبیرکل کمیسیون ملّی یونسکو در ایران و رئیس سازمان سینمایی کشور بوده ‌است. در جریان این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی پورمحمدی نیز منصوب شد.

سیدمصطفی ابطحی:

او متولد سال ۱۳۴۵ بوده و دارای دکتری علوم سیاسی است. ابطحی از معاونان وزارت ارشاد در دولت حسن روحانی بوده و در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ معاون توسعه فناوذری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی و در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بود.

  • سعید جلیلی

میزگرد سیاسی

مهدی صفری:

او دارای مدرک دکتری برق و مخابرات است و دیپلمات‌های ایران محسوب می‌شود. معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در دولت سیدابراهیم رئیسی است. او سابقه حضور در سفارت ایران در چین، اتریش و روسیه را دارد. همچنین در زمان سعید جلیلی از مذاکره کنندگان هسته ای ایران بوده است.

محسن کریمی:

او دارای دکتری اقتصاد، گرایش پولی و مالی از دانشگاه علامه طباطبایی است. او هم‌اکنون معاون امور بین الملل بانک مرکزی دولت سیزدهم است اما او در سوابق خود، مجری پروژه نظام پرداخت منطقه ای اکو، مجری پروژه‌های متعدد در حوزه بانکداری بین‌الملل، عضویت در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و پژوهشگر ارشد بانک مرکزی در حوزه اقتصاد بین‌الملل طی سال‌های ۸۸ تا ۹۰ را دارد.

امروز نیز سعید جلیلی با میزگرد فرهنگی از شبکه دو و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با میزگرد اقتصادی از شبکه خبر، نقطه نظرات خود را ارائه خواهند داد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ