تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 138078

فعال سیاسی اصلاح طلب:

مشارکت پایین خواست رقیب است/ هر نفر یک نفر دیگر را تا پای صندوق همراهی کند

مشارکت پایین خواست رقیب است/ هر نفر یک نفر دیگر را تا پای صندوق همراهی کند
معاون رئیس جمهور در دولت خاتمی و کاندیدای دو دوره ریاست جمهوری و فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سود جناح رقیب در مشارکت پایین و پیروزی آنها در گرو مشارکت پایین است.

به گزارش شهر بورس، محسن مهرعلیزاده در گفتگو با رسانه ها درخصوص مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نوبه خود به عنوان عضو کوچکی از جامعه رشید و بالغ ایران از تمامی کسانی که در مرحله اول حضور یافته و به دکتر پزشکیان رای دادند تشکر می کنم و مجددا اعلام میکنم رقیب حساب ویژه ای روی مشارکت پایین باز کرده است و با توجه به تعداد محدود طرفدار آنها در مقایسه با انبوه ملت بزرگ ایران عدم حضور مردم در سر صندوقها را پلی برای پیروزی خود قلمداد می کنند .

وی با اشاره به کمپین طرفداران دکتر پزشکیان گفت: حامیان این کمپین تصمیم گرفته اند؛ هر نفر از آنهایک نفر دیگر که در مرحله اول رای نداده است را به پای صندوق ها هدایت کنند و به دکتر پزشکیان رای دهند.

وی با تاکید بر اینکه در این دور از انتخابات دو تفکر در مقابل هم قرار دارند، افزود: مردم اگر می خواهند وضعیت فعلی از ابعاد اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و امور داخلی و بین المللی شامل همه مشکلات موجود از جمله تضییع حقوق اساسی مردم ، محرومیت آنان حتی ازحداقل های امکانات و تسهیلات ارتباطی از جمله اینترنت ، رسانه های مجازی، نیاز به فیلتر شکن و تعطیلی هزاران کسب کار مبتنی بر اینترنت ، ایجاد محدودیت در آزادی های اجتماعی، افزایش بیکاری، فرار سرمایه ، صاحبان سرمایه و نخبگان و انديشمندان ، مهاجرت بی رویه جوانان و تحصیل کرده ها از کشور ، افزایش بی رویه قیمتها و نرخ تورم ، کوچک شدن سفره های مردم ، اوضاع نگران کننده معیشت مردم و … تداوم یابد می توانند در انتخابات حضور نیابند و بدین ترتیب عملا به رقیب دکتر پزشکیان رای بدهند ولی اگر دنبال تغییر و بهبود وضعیت هستند راه چاره این است که ۱۵ تیرماه در حوزه‌های انتخاباتی حضور یافته و به دکتر پزشکیان رای دهند.

این فعال باسابقه اصلاحات ادامه داد: تفکر رقیب در عمل نشان داده است که علی رغم ادعاها، اعتقادی به گفتگو و تعامل با کشورهای دیگر نداشته و نمی‌تواند از فرصت های بین‌المللی استفاده کند که ادامه نتیجه آن ادامه روند انزوای کشورمان می باشد.

خبر مرتبط
پیش بینی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران
پیش بینی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران

نیویورک‌تایمز در گزارش پوشش انتخابات ریاست جمهوری ایران، پیش‌بینی نتیجه چهاردهمین دوره انتخابات ایران را برای نخستین بار در بیش از یک دهه اخیر، دشوار توصیف کرد.


بیشتر بخوانید:برای رشد بازار سرمایه باید ریسک های سیاسی کشور مدیریت شود


وی افزود: روی کار آمدن چنین تفکری خطرناک بوده و می تواند وضعیت کشور را بدتر سازد.

مهرعلیزاده در خصوص دولت پزشکیان نیز گفت: ما پتانسیل های فراوانی در کشور داریم که باید زمینه حضور و نقش آفرینی آنها را در تمامی عرصه ها فراهم کنیم. به عقیده من دولت پزشکیان با اعتقاد ویژه به ظرفیت های داخلی کشور و همچنین تعامل سازنده مبتنی بر منافع ملی با تمامی کشورهای جهان دولت خودش را با استفاده از تمام ظرفیت های انسانی ، فیزیکی و فرصت‌های سیاسی داخلی و بین‌المللی شکل خواهد داد و آبادانی و عزت را به ایرانیان عزیز به ارمغان خواهد آورد .

وی سپس گفت: قهر با صندوق های رای در شرایط فعلی کشورمان به صلاح نیست و همانگونه که گفته شد به نفع رقیب است تا با مشارکت حداقلی زمینه پیروزی تفکر اقلیت را فراهم سازند. لذا انتظار بنده با تکیه بر فهم بالا و اندیشه ورزی و وطن دوستی مردم عزيز این است که علاوه بر خودشان حداقل یک نفر دیگر را برای مشارکت در انتخابات و رای به پزشکیان به حوزه های رای هدایت کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ