تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
کد خبر : 137701

مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است

مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است
علی‌اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه ایران گفت: مشارکت مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت بسزایی برخوردار است و هرچقدر مشارکت افزایش پیدا کند به همان اندازه دولت آینده از اقتدار بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گزارش شهر بورس، علی‌اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه کشورمان درباره تأثیر مشارکت حداکثری در انتخابات بر تشکیل دولت قوی گفت: مشارکت مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت بسزایی برخوردار است و هرچقدر مشارکت افزایش پیدا کند به همان اندازه دولت آینده از اقتدار بیشتری برخوردار خواهد بود و با قدرت و اعتماد به نقس بیشتری می‌تواند در امورات داخلی و خارجی منافع کشور را پیش ببرد و به مردم خدمت کند.

وی افزود: انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی است و مردم باید از این فرصت بهترین استفاده را کنند. مشارکت بالا به انتخاب اصلح منجر می‌شود و از سوی دیگر بهانه را از دست دشمنان گرفته و اجازه توطئه‌پردازی و پیشبرد اهداف شوم را به آنها نمی‌دهد.

وزیر اسبق امور خارجه کشورمان با بیان اینکه قهر با صندوق رأی راهکار خوبی برای ابراز نارضایتی نیست، گفت: قهر با صندوق‌های رأی فرصتی را در اختیار دشمنان قرار می‌دهد تا پازل ضربه به ملت ایران را تکمیل کنند و نباید اجازه این کار را به دشمن داد. ملت ایران باید بداند که دشمنان و رسانه‌های معاند هیچگاه خیرخواه ما نبوده‌اند و تلاش می‌کنند با ناامیدسازی مردم ایران آنها را مأیوس کنند و به طور کلی درصدد آسیب به سرمایه‌های اجتماعی هستند.


بیشتر بخوانید:وضعیت بورس در زمان طیب‌نیا چگونه بود؟

خبر مرتبط
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران از طرف کلیه مردم ایران با ایجاد کارزاری از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا به موضوع نامزد‌های پوششی و صوری ورود کند.


صالحی بیان کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید برروی سرمایه‌های اجتماعی نظام خیلی توجه داشته باشند و تلاش کنند در صحبت‌ها و اجتماعات انتخاباتی سخنان ناامیدکننده مطرح نکنند تا سرمایه‌های اجتماعی نظام از این طریق افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: انتخابات بهترین فرصت برای تغییر شرایط موجود است؛ اگر از وضعیت موجود نارضایتی وجود دارد باید باید از فرصت انتخابات و با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح دست به اصلاح وضعیت جاری زد. در اصل انتخابات دموکراتیک‌ترین شیوه برای اصلاح امور است و در همه جای دنیا امری معقول و مقبول محسوب می‌شود و لذا نباید از اهمیت انتخابات غفلت شود.

صالحی در پایان تأکید کرد: در این مدت محدود باقی مانده باید همه احزاب و جناح‌ها و نخبگان سیاسی، دانشگاهی، فرهنگی و علمی درصدد اقناع‌سازی افکار عمومی برآیند تا ان‌شاءالله انتخاباتی پرشور رقم بخورد.

منبع: صنعت مالی

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ