تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۳۱
کد خبر : 96835

مدیری که افتخار صنعت و معدن کشور شد

مدیری که افتخار صنعت و معدن کشور شد
مدیرعامل ماشین سازی تبریز در دیدار با مدیرعامل شمسا، وی را مدیری توانمند نامید و گفت: از زمان حضور ایشان تحولی عظیم در صنعت مس رخ داده است.

به گزارش شهر بورس، یعقوبی بقا مدیرعامل ماشین سازی تبریز در دیدار با دکتر عباس زاده مدیرعامل شمسا، از وی بعنوان مدیری جهادی و توانمند نام برد و گفت: از زمان حضور ایشان تحولی عظیم و بی نظیر در صنعت مس استان رخ داده که نه قابل کتمان هست و نه قابل انکار.

وی همچنین با اشاره به ظرفیتهای مجموعه مس سونگون گفت: دو صنعت در کنار هم می توانند گره گشای مشکلات بی شمار باشند و استفاده از توان و ظرفیت متخصصین دو حوزه، موجب بهره وری بالا می شود.

دکتر عباس زاده مدیر عامل مس سونگون آذربایجان هم ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل و مدیران ماشین سازی تبریز در معدن مس سونگون، در جلسه تخصصی گفت: مهمترین و بزرگترین اتفاق و دستاورد در معدن سونگون ورای توسعه، اکتشاف و تولید، همدلی بین کارکنان شریف و سخت کوش بخشهای مختلف معدن می باشد که کلید و رمز موفقیت ها و افتخارات بی شمار است.


جنگل کاری ۴۰۰ هکتاری توسط شرکت مس سونگون


مدیرعامل شمسا همچنین ضمن استقبال از پیشنهادات متخصصین ماشین سازی تبریز، استفاده از ظرفیت های دو صنعتِ صنعت ساز را به نفع مردم ، منطقه و کشور دانست و گفت: عامل کار خوب و موفق، همکاری صادقانه و مستمر است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ