شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
کد خبر : 47791

فروش سهام منطقی نیست

محمد حشمتی: بورس حباب منفی دارد

محمد حشمتی: بورس حباب منفی دارد
محمد حشمتی، کارشناس بازار سرمایه معتقد است که قیمت‌های فعلی سهام بورسی به مناطق جذابی رسیده و فروش آنها در این قیمت‌ها منطقی نیست.

محمد حشمتی در گفت وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: با فرض انجام توافق برجام که احتمال آن بیش از 90 درصد است، چشم انداز یک ساله بازار سرمایه چندان روشن نیست. احتمالاً یکی از استراتژی های اصلی دولت، سرکوب نرخ ارز خواهد بود.

وی افزود: با این شرایط، به سهامداران توصیه می شود که اگر سهامی دارند که سود خوبی تقسیم می کند و به نقدینگی نیاز ضروری ندارند، تا جهش ارزی بعد سهام خود را نگهداری کنند.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: سهامدارانی هم که قصد ندارند به هر دلیلی برای بلندمدت سهامدارانی کنند، زمان مناسب خروج پس از عید و در نزدیکی های فصل مجامع است. از زمانی که شاخص به محدوده یک میلیون و 600 هزار واحد تا یک میلیون و 700 هزار واحد رسید، می توانند نسبت به فروش سهام شان اقدام کنند.

حشمتی در پایان گفت: با توجه به حباب منفی بورس، فروش سهام در شرایط فعلی منطقی نیست. ساختار بازار سرمایه، برای کشورهایی مناسب است که اقتصاد پیش بینی پدیر دارند. متاسفانه شرایط کنونی کشور ما این گونه نیست و شرایط مناسب از این بابت وجود ندارد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان