تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 146984

محسن پاک نژاد وزیر نفت شد

محسن پاک نژاد وزیر نفت شد
نمایندگان مجلس شواری اسلامی به محسن پاک نژاد رای اعتماد دادند.

به گزارش شهر بورس به نقل از ایسنا، محسن پاک نژاد گزینه پیشنهادی وزارت نفت توانست با ۲۲۲ رای از مجموع ۲۸۸ رای ماخوذه رای اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کند.

وی از ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به‌عنوان معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری فعالیت می‌کرد. وی پیشتر در فاصله سالهای ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید و از اعضای هیئت مدیره این شرکت بود.


بیشتر بخوانید:بحران ناترازی بنزین؛ ۶ میلیارد دلار هزینه واردات در سال جاری


وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و فعالیت شغلی خود را از ابتدای دهه ۱۳۷۰ در وزارت نیرو آغاز کرد. پاکنژاد از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۷ به عنوان مشاور وزیر نفت و رئیس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی وزارت نفت فعالیت می‌کرد، از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹ مدیر طرح توسعه میادین گازی بود و در سال ۱۳۷۹ به‌عنوان مدیرکل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی وزارت نفت منصوب شد. وی از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ با حفظ سمت، در جایگاه عضو اصلی هیئت مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز فعالیت می‌کرد.

خبر مرتبط
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟

تنش‌های نظامی در منطقه و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، دیروز منجر به رشد قیمت دلار تا محدوده ۶۱هزارو ۶۰۰تومان شد با این حال این روند ادامه نداشت و درنهایت قیمت هر دلار آمریکا در آخرین ساعت معاملات به محدوده ۶۱هزارو ۲۰۰تومان عقب‌نشینی کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات