تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 89790

مجموعه مگاهایپرهای وین کسب آغاز به کار کرد

مجموعه مگاهایپرهای وین کسب آغاز به کار کرد
مجموعه مگاهایپرهای وین کسب به‌عنوان نخستین فروشگاه زنجیره‌ای مصالح و تجهیزات ساختمانی در ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر بورس، تقی عابدینی مدیرعامل شرکت تجارت نوآور سریع در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار مجموعه مگاهایپرهای وین کسب اظهار داشت: ما نیازهای سازندگان را شناسایی کردیم و بر اساس آن تولیدات خود را پیش بردیم و امروز ما ۹۰ درصد محصولات موردنیاز فعالان حوزه ساختمان را تولید می‌کنیم.

وی افزود: تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین تأمین‌کننده مصالح ساختمانی خاورمیانه هدف ماست و به همین زودی ۲۰ هزار متر فضا در تبریز ایجاد خواهیم کرد تا هرکسی هر محصولی که نیاز دارد بتواند تهیه کند.

مدیرعامل شرکت تجارت نوآور خاطرنشان کرد: در حال حاضر با کشورهایی همچون پاکستان، ترکیه، عمان، ارمنستان، سوریه، امارات، قطر و برخی کشورهای همسایه دیگر فروش داریم.

تقی عابدینی ادامه داد: بازار پاکستان یک بازار بزرگ است که بسیاری از سازندگان و تولیدکنندگان ما روی این بازار تمرکز نداشته‌اند و بستر مناسبی برای فعالیت در این کشور مهیاست.


بیشتر بخوانید: جزئیات مرحله سوم طرح یکپارچه فروش خودرو


وی تصریح کرد: این کسب‌وکار از تبریز آغازشده و در حال آنالیز نقاط قوت و ضعف هستیم تا در ادامه در شهرهای دیگر نیز فعالیت خود را ادامه دهیم.

تقی عابدینی مدیرعامل شرکت تجارت نوآور گفت: ما در یک سال نخست فعالیت خود به‌صورت حضوری و میدانی کارخانه جات و نمایشگاه‌های مختلف حوزه ساختمان را بررسی کردیم. از ابتدای بهمن سال گذشته شعبه مرکزی در تبریز ایجاد شد و در حال حاضر شعبه تهران در حال آماده‌سازی است و تا سال آینده در کلان شهرهای دیگر مثل مشهد، البرز، شیراز، اصفهان و یزد دیگر شعبه‌های مجموعه مگاهایپرهای وین کسب آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل شرکت تجارت نوآور سریع (مجموعه هایپرهای وین کسب) تأکید کرد: در حال حاضر ۴۵ نفر به‌صورت ثابت در تبریز با ما همکاری دارند و در تهران نیز ۸۰ تا ۱۰۰ نفر نیاز خواهیم داشت تا فعالیت خود را ادامه دهیم. یکی از برنامه‌های ما در ادامه فعالیت خود این است که در حوزه‌های مختلفی همچون باغبانی، مرغداری، گاوداری و… فعالیت کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات