تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 139537

متقاضیان خودروهای وارداتی تا یکشنبه برای ثبت‌نام و ویرایش اولویت خود فرصت دارند

متقاضیان خودروهای وارداتی تا یکشنبه برای ثبت‌نام و ویرایش اولویت خود فرصت دارند
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با بیان این که تا روز یکشنبه، ۲۴ تیرماه متقاضیان خودروهای وارداتی برای ثبت‌نام و انجام ویرایش اولویت خود فرصت دارند، گفت: بعد از تعطیلات آخر تیرماه، یک زمانی مشخص و اولویت‌بندی متقاضیان انجام و اعلام خواهد شد.
به گزارش شهر بورس، مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در خصوص مهلت زمانی ویرایش اولویت متقاضیان گفت: امکان ویرایش اولویت توسط متقاضیان تا پایان مهلت ثبت‌نام که روز یکشنبه، ۲۴ تیرماه است، وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که علت اختلال در سامانه چه بوده، گفت: هم از سمت بانک‌ها که حساب متقاضیان را وکالتی کرده‌اند و هم از سمت شرکت‌های خودرویی دیتا می‌گیریم و این باعث شد که دیتای اشتباه در لحظه یک‌سری اختلال را به وجود آورد.

تقدسی توضیح داد: آپدیت جدیدی را یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو ارسال کرده بود که دیتا اشکال داشت و منجر به این شده بود که وضعیت‌ها را اشتباه تغییر بدهیم که سریعا مجبور شدیم به اطلاعات قبلی برگردانیم.

وی در خصوص جزئیات عرضه خودروهای وارداتی اظهار داشت: در این دور از عرضه، خودروی برقی عرضه نمی‌شود؛بلکه ۳۶ مدل خودور عرضه شده و برندی مانند تویوتا توسط چند شرکت وارد و عرضه شده است.

به گفته مدیر سامانه یکپارچه، بعد از تعطیلات آخر تیرماه، یک زمانی مشخص و اولویت‌بندی متقاضیان انجام و اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:قیمت روز انواع خودرو شاهین + جدول


تقدسی تصریح کرد: این آخرین سری عرضه برای ثبت‌نامی‌های اسفند ۱۴۰۱ است و در صورت عدم انتخاب خودرو باید در عرضه‌های بعدی پول بلوکه کنند و مجدد برای دریافت خودروهای وارداتی ثبت‌نام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که استقبال از کدام برندها بیشتر است، به اقتصاد آنلاین گفت: همه مدل خودرو انتحاب می‌شود، اما برندهای مطرح همیشه بیشترین تقاضا را دارند.

تقدسی در پایان تاکید کرد: متقاضیان برای بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان و وکالتی کردن حساب خود تا روز شنبه، ۲۳ تیرماه و برای ثبت‌نام تا روز یکشنبه، ۲۴ تیرماه فرصت دارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ