تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۵
کد خبر : 130940

مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان مزیت بانک توسعه تعاون مطرح است

مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان مزیت بانک توسعه تعاون مطرح است
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان مزیت این بانک مطرح است

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: اسلام دینی پویا و زنده بوده که برنامه عملی زندگی انسان از اصول و مبانی فقهی قابل استخراج است.

وی افزود: بانکداری اسلامی و تامین مالی اسلامی جذابیت های زیادی در سطح دنیا به ویژه کشورهای اسلامی ایجاد نموده است، با بهره مندی از اصول فقهی و عقود اسلامی، نوآوری ها و خدمات متنوعی در تخصیص و تجهیز منابع، تامین مالی و خدمات تخصصی فراهم گردیده است.این مقام بانکی گفت: مباحث فقهی و حقوقی در موضوع مسئولیت حقوقی بانک ها در قبال سپرده مشتریان می تواند پیشنهادها و راهکارهای جدید و اثربخش را ارائه دهد.
ایرانی خاطر نشان کرد: بانک های مطرح کشورهای پیشرو در زمینه اجرای بانکداری اسلامی دستاوردها و آموزه های متنوعی داشته اند، بررسی عملکرد و روشهای بانکها و تعامل با آنان می تواند در دستیابی به نوآوری در حوزه های مالی و بانکی اسلامی اثرگذار باشد.


بیشتر بخوانید:پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان


وی تاکید کرد: گسترش فعالیت ها در حوزه بانکداری اسلامی نیازمند الزامات و زیرساخت هایی بوده است که بانک توسعه تعاون در این زمینه اقدامات متنوعی صورت داده و برای بهبود مستمر آن نیز اقدامات تکمیلی را دنبال می کند.

ایرانی یادآور شد: عملکرد بانک توسعه تعاون در ابزارهای تامین مالی اسلامی قابل توجه بوده است، بانک در صدور اوراق صکوک، اوراق مرابحه، اوراق بدهی و تامین مالی خرد جمعی در شبکه بانکی پیشگام است، همچنین برای اولین بار به تعاونی ها این خدمات نوین تامین مالی را ارائه داده است.
وی گفت: ارتقای سهم بانک توسعه تعاون در شبکه بانکی قابل دستیابی است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ