تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 4634

ماجرای راه اندازی بازار برتر بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، صبح امروز (یکشنبه) برخی کانال‌ ها و منابع غیررسمی در فضای مجازی از راه اندازی بازار برتر بورس در ۱۰ نماد خبر از ابتدای مرداد ماه دادند. با این حال در گفت و گویی با مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار و همچنین مدیر نظارت بر بورس های

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، صبح امروز (یکشنبه) برخی کانال‌ ها و منابع غیررسمی در فضای مجازی از راه اندازی بازار برتر بورس در ۱۰ نماد خبر از ابتدای مرداد ماه دادند.

با این حال در گفت و گویی با مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار و همچنین مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار، این خبر تکذیب شد.

بیشتر بخوانید:
فلزات اساسی بورس را تکان دادند
شاخص کل بورس تهران بر بام یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد
عرضه اولیه رافزا ۱ برای سه‌شنبه قطعی شد

علی صحرائی، مدیرعامل شرکت بورس تهران ضمن تکذیب راه اندازی این بازار، اظهار داشت: هنوز هیچ تصمیمی در خصوص زمان راه اندازی بازار برتر اتخاذ نشده است.

خدابخش، مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار راه نیز  در این خصوص گفت: در موضوع بازار برتر هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و راه اندازی این بازار نیاز به بررسی و زمان بیشتر دارد.

به گزارش شهر بورس، صبح امروز (یکشنبه) اخباری مبنی بر راه اندازی بازاری با نوسان 10 درصد برای برخی از سهام بازار منتشر شد که سازمان بورس با انتشار این خبر راه اندازی چنین بازاری را رد کرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات