شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
کد خبر : 46851
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قیمت های سهام در بورس ارزنده هستند بسته هستند

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس:

قیمت های سهام در بورس ارزنده هستند

قیمت های سهام در بورس ارزنده هستند

مهشید داداش زاده، کارشناس بازار سرمایه گفت: روند بازار می‌تواند با بهبود معاملات صنایع بانکی و خودرویی، راهی متفاوت در پیش بگیرد.

مهشید داداش زاده در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: متأسفانه امروز هم حجم معاملات بسیار اندک بود و شاخص کل ریزش بیش از 25 هزار واحدی داشت و به سطح یک میلیون و 336 هزار واحد رسید.

وی افزود: با افت قیمت دلار و خبرهای مثبت برجامی، هیجان بازار بورس بیش از پیش شده و بازار سرمایه روند کاهشی در پیش گرفته است. بررسی تحلیل‌های بنیادی و تکنیکالی نشان می‌دهد که قیمت‌ها هم ارزنده هستند و هم در بهترین محدوده‌های خرید قرار دارند.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: روند بازار می‌تواند با بهبود معاملات صنایع بانکی و خودرویی، راهی متفاوت در پیش بگیرد و بدین جهت معاملات این دو صنعت با خبرهای مثبت برجام گره خورده است.

داداش زاده در پاسخ به این سؤال که «افق پیش روی بازار سرمایه را چطور ارزیابی می‌کنید؟»، گفت: افق پیش روی بازار تا اواسط سال ۱۴۰۱ مثبت ارزیابی می‌شود، ولی بازار فعلاً از سیکل رکودی خارج نشده است که این اتفاق به مرور رخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: بررسی روند معاملات امروز، نشان می‌دهد که اغلب صف‌های فروش برچیده شده و این موضوع حاکی از حضور خریداران در بازار است. البته تحرکات در گروه خودرویی و بانکی بیشتر ملموس بودند و حقوقی‌ها نیز در قامت خریدار ظاهر شدند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان