تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 145390

قرعه‌کشی جدید ایران خودرو با وام 80 میلیون تومانی / فرصت محدود برای ثبت‌نام

قرعه‌کشی جدید ایران خودرو با وام 80 میلیون تومانی / فرصت محدود برای ثبت‌نام
در حالی که طرح فروش ایران‌خودرو با بلوکه کردن ۲۳۰ میلیون تومان آغاز شده، برخی بانک‌ها وام 80 میلیون تومانی برای متقاضیان ارائه می‌دهند.

به گزارش شهر بورس، طرح جدید فروش محصولات ایران‌خودرو با شرایط ویژه‌ای آغاز شده است. در این طرح، متقاضیان باید مبلغ 230 میلیون تومان را در حساب وکالتی خود بلوکه کنند، اما برخی بانک‌های عامل وام 80 میلیون تومانی برای این منظور ارائه می‌دهند.

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دو خودروی برقی جدید به سبد محصولات قابل عرضه اضافه شده‌اند. همچنین فهرست کامل بانک‌های عامل جهت افتتاح حساب وکالتی برای متقاضیان منتشر شده است.

تمدید مهلت افتتاح حساب وکالتی

به دلیل مشکلات هماهنگی میان برخی بانک‌های عامل و سامانه فروش، مهلت افتتاح حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه تا روز یکشنبه 28 مرداد تمدید شده است. به همین ترتیب، مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir نیز تا روز پنج‌شنبه اول شهریور تمدید شده است.

شرایط ویژه برای متقاضیان طرح فرسوده

متقاضیان طرح فرسوده تا پایان روز یکشنبه 28 مرداد فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده تکمیل کنند. با این حال، انتقال اطلاعات از بانک‌ها به سامانه ممکن است تا 72 ساعت طول بکشد و ایران‌خودرو مسئولیتی در قبال تاخیرات بانکی ندارد.

مزایای ویژه برای خانواده‌ها و مادران

طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی که قبلاً از این قانون بهره‌مند شده‌اند، حق دریافت خودروی جدید را نخواهند داشت. همچنین انتقال امتیاز و اولویت در این طرح ممنوع بوده و فقط در صورتی که موجودی حساب تا زمان اولویت‌بندی کامل باشد، امکان شرکت در قرعه‌کشی وجود دارد.

اضافه شدن خودروهای برقی به سبد فروش

دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT به لیست خودروهای قابل عرضه اضافه شده‌اند. متقاضیان این خودروها نیازی به افتتاح حساب وکالتی و مسدودی وجه ندارند، اما فقط یک‌دستگاه خودرو برقی به هر کد ملی اختصاص داده می‌شود.

فهرست جدید بانک‌های عامل

علاوه بر بانک‌های اعلام‌شده در اطلاعیه قبلی، بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران، ملی، سرمایه، پاسارگاد، رسالت، پست بانک، سینا، دی، گردشگری، کشاورزی، توسعه تعاون و موسسه اعتباری ملل نیز به فهرست بانک‌های عامل اضافه شده‌اند.

منبع: صد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ