تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 138343

قدردانی از تلاشگران ذوب آهن اصفهان در تبریز متافو

قدردانی از تلاشگران ذوب آهن اصفهان در تبریز متافو
در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالورژی و ریخته‌گری، رضا علیزاده از پیشرفت‌های چشمگیر ذوب آهن اصفهان سخن گفت.

به گزارش شهر بورس، رضا علیزاده، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالورژی، ریخته‌گری و صنایع وابسته (متافو تبریز)، گفت: برند ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور، در ذهن همه مردم ایران نهادینه شده است. این مجتمع بزرگ صنعتی از سالیان دور تاکنون با مدیران و مهندسین خود در مجموعه‌های فولادی و معدنی اقصی نقاط کشور منشأ رشد و توسعه بوده است.

پیشرفت در تولید ریل ملی

وی افزود: در سال‌های گذشته، تولید ریل در کشور یک آرزوی دست‌نیافتنی بود و این محصول استراتژیک با هزینه‌های زیادی وارد می‌شد. امروز، با افتخار از تولید ریل ملی توسط تلاشگران ذوب آهن اصفهان یاد می‌کنیم و به همت و توان آنها احترام می‌گذاریم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه به زودی به همراه اعضای کمیسیون از این مجتمع عظیم صنعتی بازدید خواهند کرد، اظهار داشت: ما از چالش‌ها و محدودیت‌های ذوب آهن در راستای رشد تولید محصولات ارزش‌آفرین مطلع هستیم و تلاش می‌کنیم این دغدغه‌ها را برطرف کنیم تا ذوب آهن بتواند با تمرکز کامل به جهش تولید بپردازد.

رضا علیزاده همچنین خاطرنشان کرد: صنعت فولاد کشور به عنوان پیشران اقتصاد غیرنفتی نقش بسیار موثری در توسعه کشور دارد و ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، چالش‌ها و محدودیت‌های این صنعت ارزش‌آفرین را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد تا به نتایج مطلوبی برسیم.

خبر مرتبط
نمایشگاه تبریز متافو، سکوی پرتابی برای صنایع داخلی
نمایشگاه تبریز متافو، سکوی پرتابی برای صنایع داخلی

نمایشگاه تبریز متافو به عنوان سکویی مهم برای ارائه دستاوردها و تقویت همکاری‌ها بین شرکت‌های داخلی و فعالان حوزه فولاد و صنایع وابسته عمل می‌کند.

منبع: صفحه اقتصاد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ