تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 92401

قتربت به مجمع می رود

قتربت به مجمع می رود
شرکت قند تربت حیدریه از برگذاری مجمع عمومی فوق العاده قتربت جهت تطابق اساس نامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس خبر داد.

به گزارش شهر بورس، شرکت قند تربت حیدریه (قتربت) با ثبت اطلاعیه ای در کدال از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت و نحوه شرکت در مجمع به شرح ذیر خبر داد:

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز یکشنبه مورخ 1402/07/09 در استان خراسان رضوي ،شهر مشهد به آدرس بلوار سجاد – سجاد 1 – سالن اجتماعات طبقه دوم موسسه فرهنگي روزنامه قدس برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

دستور جلسه مجمع قتربت:

تطابق اساس نامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس


بیشتر بخوانید: افزایش سرمایه 220 درصدی وبیمه ثبت شد


نحوه دریافت برگ حضور در جلسه:

سهامداران محترم و يا نمايندگان و وکلاي قانوني آنان می توانند با دردست داشتن کارت شناسايي معتبر و با مستندات مؤيد نمايندگی قانونی يا وکالت،به منظور اخذ برگ ورود به جلسه در روزهای 6 و 8 مهرماه 1402 به امور سهام شرکت به نشانی تربت حيدريه – خيابان خرمشهر – محل اصلي شرکت مراجعه نمايند.

شايان ذکر است براي آن دسته از سهامداران محترمی که امکان حضور در شرکت را ندارند در روز مجمع نيز می توانند برگ ورود به جلسه را اخذ نمايند. امکان مشاهده مستقيم جلسه مجمع عمومی فوق العاده از طريق سايت شرکت به نشاني http://www.torbatsugar.ir صفحه امور سهام براي سهامداران فراهم شده است. از کليه سهامداران محترمی که از طريق فضای مجازي برگزاری اين مجمع را دنبال می کنند کمال تشکر را داريم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ