تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
زمان مطالعه: 19 دقیقه
کد خبر : 76321

فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه 1405 چه می گویند؟

فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه 1405 چه می گویند؟

ائتلاف اتاقی برای همه جهت شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی رونمایی شد اما فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه 1405 چه می گویند؟

به گزارش شهر بورس، ائتلاف اتاقی برای همه جهت شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی رونمایی شد. یونس ژائله و صمد حسن زاده شناخته شده‌ترین نفرات این ائتلاف هستند.


بیشتر بخوانید: ائتلاف اتاقی برای همه رونمایی شد


کنار هم بودن و همبستگی مهمترین ویژگی ائتلاف اتاقی برای همه

اکبر بنامعتقد مدیرعامل گروه صنعتی درب معتقد در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: این ائتلاف متشکل از نفرات بسیار عالی است و امیدوارم همه این نفرات دست به دست هم بدهند تا مشکلاتی که وجود دارد، حل شود.

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی این ائتلاف کنار هم بودن و همبستگی است که وجود دارد و امیدوار به انتخاب تمام این کاندیداها هستیم.

ایده های ائتلاف اتاقی برای همه استان را به سمت پیشرفت هدایت می کند

رسول علی پور مدیر فروش گروه صنعتی پامین گفت: صحبت های اعضای ائتلاف «اتاقی برای همه 1405» را شنیدیم و معتقدم اعضای این ائتلاف زحمات زیادی در صنعت استان کشیده اند.

وی افزود: ایده ها و نظراتی که اعضای این ائتلاف دارند در صورتی که عملی بشود می تواند استان را به سمت پیشرفت هدایت کند و استان آذربایجان شرقی را به جایگاه واقعی خود برساند.

خدمات اعضای ائتلاف «اتاقی برای همه» برای فعالان اقتصادی استان مشهود است

سید یونس حسینی مسئول بازرگانی حسینی در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: این ائتلاف گلچین شده کاندیداها هستند و سوابقشان چه در دوره‌های قبلی و چه در جامعه اقتصادی استان درخشان است.

مسئول بازرگانی حسینی ادامه داد: کسی نمی‌تواند در عرصه اقتصادی باشد و از خدمات و سوابق این افراد بی خبر باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی: حضور اصناف مختلف نقطه قوت ائتلاف اتاقی برای همه

باقر رحیم زاده عضو کمیسیون کشاورزی در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: ائتلاف اتاقی برای همه ائتلاف بسیاری خوبی است چون از تمامی صنف‌ها در آن حضور دارند و از نفرات این ائتلاف در گذشته نتایج خوبی دیده‌ایم.

عضو کمیسیون کشاورزی و فعال اقتصادی استان ادامه داد: امیدواریم که این ائتلاف بتواند به قول‌های بسیار خوبی که داده‌اند، عمل کنند.

سردار مولوی

سردار مولوی به عنوان یک فعال اقتصادی با تایید اعضای ائتلاف اتاقی برای همه گفت: افراد حاضر در این ائتلاف در سطح آذربایجان و ایران مطرح هستند.

وی افزود: آقای برزگر به عنوان رییس انبوه سازان کل کشور، آقای یونس ژائله به عنوان فردی که در سطح ملی شناخته شده هستند و آوازه ایشان حتی در خارج از کشور نیز شنیده شده است و آقای حسن زاده کاشی تبریز در این ائتلاف حضور دارند که نقطه مثبتی محسوب می شود.

اسماعیل برزگر پیمانکار پروژه آزادراه تبریز-سهند در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: من از این ائتلاف حمایت کامل را دارم زیرا در این ائتلاف برندهای ملی مانند آقای ژائله در این ائتلاف حضور دارند که نه تنها در ایران و منطقه بلکه در جهان شناخته شده هستند.

پیمانکار راه آهن میانه-تبریز و کمربندی ایلخچی ادامه داد: در صنعت کاشی تبریز از زمان حضور آقای حسن زاده در ایران و کشورهای آسیا میانه برند کاشی تبریز شناخته شد.


بیشتر بخوانید: یونس ژائله: پروژه‌های بی‌نظیری در آذربایجان شرقی در دست اجرا است


وی تصریح کرد: نفر سوم هم آقای برزگر است که در انبوه سازی از نفرات موفق است که در سطح ایران به نام انبوه ساز موفق و رئیس انجمن انبوه سازان استان و ایران شناخته شده است و ان‌شاالله با حمایت از این ائتلاف و این افراد جایگاه اتاق تبریز را در سطح ایران نشان دهند.

کارآفرینان مطرح و باتجربه در ائتلاف اتاقی برای همه حضور دارند

اسماعیل حاتمی مدیرعامل شرکت ایزوگام تبریز در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: همانطور که در جامعه هم همیشه مطرح است همراه بودن با افرادی که تجربه دارند هیچوقت آسیبی به ما نمی‌رساند و در این ائتلاف هم کسانی شرکت کرده و کاندیدا شده‌اند که هرکدام کارآفرین مطرح و باتجربه در سنگر تولید و اقتصاد هستند.

مدیرعامل شرکت ایزوگام تبریز ادامه داد: اعضای این ائتلاف پیشکسوت اصناف هستند و سابقه‌شان برای جامعه و اعضای اتاق مشخص است و این ائتلاف برای آینده اقتصاد ما درخشان خواهد بود.

هدف ائتلاف اتاقی برای همه در جهت اعتلای اتاق بازرگانی است

حمیدرضا بارندوزی رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین المللی شمالغرب کشور

حمیدرضا بارندوزی رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین المللی شمالغرب کشور در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: چهره‌های قدیمی و سابقه‌دار در این ائتلاف حضور دارند و ما خوشحالیم که هدف این ائتلاف در جهت اعتلای اتاق بازرگانی است.

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین المللی شمالغرب کشور ادامه داد: امیدواریم این ائتلاف برای استان و جبران خلاهای موجود تلاش کنند، ائتلاف بسیار قوی است و آرزوی موفقیت برایشان دارم و ان‌شاالله در کنار این افراد تشکل‌ها هم برای رسیدن به هدف نهایی هم فکری لازم را داشته باشند.

تجربه بزرگان در کنار توامندی جوانان قرار گیرد

محمدرضا تقوی دبیر خانه صنعت مراغه در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: فلسفه زندگی شخصی بنده، عدم تقابل یا تقابل حداقلی و تعامل حداکثری و همراهی با افرادی است که از فیلترهای مد نظرم رد می‌شوند.

وی ادامه داد: امیدوارم این تعامل و همراهی باعث شروع اتفاقات نوین در اتاق باشد و از تقابل های ناخواسته جلوگیری شود .دبیر خانه صنعت مراغه تصریح کرد: بهترین تعامل را تعامل تجربه بزرگان استان با جوانان توانمند می‌دانم که امیدوارم در این دوره اتاق شاهد این مساله باشیم .

هادی خالقی: صنعت آذربایجان و ایران به دست اعضای ائلاف «اتاقی برای همه» در گردش است

هادی خالقی اسکوئی مدیرعامل شرکت مانی خالق ایرانیان

هادی خالقی اسکوئی مدیرعامل شرکت مانی خالق ایرانیان در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: ۹۰ درصد افراد این ائتلاف را می‌شناسم و می‌دانم که افراد توانمندی هستند و ان‌شاالله روز شنبه یک انتخابات بسیار خوب انجام شود.

مدیرعامل شرکت مانی خالق ایرانیان ادامه داد: به رزومه تمام افرادی که در این ائتلاف هستند اگر نگاهی بیاندازیم به نوعی صنعت آذربایجان و ایران به دست این افراد در گردش است و به نظرم یک نتیجه بسیار خوب می‌توانیم از این ائتلاف داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت سهند تجارت: ائتلاف «اتاقی برای همه» اتاق بازرگانی را به سمت جلو حرکت می‌دهد

مولانا مدیرعامل شرکت سهند تجارت هم در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: اتاقی برای همه ائتلاف بسیار خوب و فعال است و فکر می‌کنم این ائتلاف اتاق بازرگانی را می‌تواند به سمت جلو حرکت دهد.

فرهاد نیک نفس مدیرعامل فولاد ظفر

فرهاد نیک نفس مدیرعامل فولاد ظفر در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: تک تک کسانی که در این ائتلاف هستند جزء وزنه‌های استان و حتی کشور ما هستند.

مدیرعامل فولاد ظفر ادامه داد: امیدوارم رقابتی سالم همراه با شایسته سالاری داشته باشیم و تمام صنعتگران و مدیران عامل صنایع ما با انتخابی مناسب انسان‌های شایسته را راهی اتاق بازرگانی کنند.

مشاور شرکت فولاد ظفر: اعضای اعتلاف اتاقی برای همه افرادی کاردان هستند

 

محسن رحیمیان مشاور شرکت فولاد ظفر در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: این ائتلاف را من ائتلافی پخته، سالم، کاردان و متشکل از افرادی می‌دانم که نحوه گفتمان و بیان مشکلات اقتصاد کشور را به بهترین نحو بلد هستند.

مشاور شرکت فولاد ظفر ادامه داد: امیدوارم که صنعتگران ما با رای اعتماد به این ائتلاف بلوغ سیاسی و اقتصادی استان را نشان دهند.

خلیل قلی‌پور: اعضای ائتلاف اتاقی برای همه افراد کارآمدی هستند

 

خلیل قلی پور با اشاره به اهمیت انتخابات اتاق تبریز گفت: ائتلاف «اتاقی برای همه» با سرگروهی آقای یونس ژائله و همراهی بقیه نفرات را گروه شایسته‌ای می‌بینم و معتقدم که نفرات کاری و کارآمدی هستند و می‌توانند در اتاق بازرگانی موثر واقع شوند و مشکلات بخش خصوصی را پیگیری کنند.

فعال عرصه اقتصاد استان افزود: توانایی این گروه در حل مشکلات بخش خصوصی قابل اتکا است و تولیدکنندگان را امیدوار می‌سازند تا به آینده خوش‌بین باشند.

بابک رضوی اقدم مدیرعامل شرکت گسترش فولاد فجر آذربایجان

بابک رضوی اقدم مدیرعامل شرکت گسترش فولاد فجر آذربایجان درباره انتخابات اتاق تبریز اظهار داشت: کشور ما در حال گذر از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد بر پایه تولید است و این تولید در استان ما جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: دلیل این اتفاق سهم ویژه استان آذربایجان شرقی در صادرات غیر نفتی کشور است. در حال حاضر شرکت‌ها و مدیران شایسته ای در سطح استان آذربایجان شرقی وجود دارد که با توجه به پتانسیل های بالقوه‌ای که در استان داریم اعم از مواد اولیه و دانش فنی و پتانسیل‌هایی که می‌تواند از بالقوه به بالفعل تبدیل شود و آینده‌ای رو به رشدی برای استان متصوریم.

این فعال اقتصادی با اشاره به ائتلاف اتاقی برای همه تصریح کرد: عزیزانی که در این ائتلاف حضور دارند جزو انسان‌های بسیار فرهیخته، قَدَر، نام‌آشنا و عاشق به خدمت هستند که حمایت از این نفرات در جهت رشد صنعت استان و اقتصاد کشور موثر خواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی هافمن: ائتلاف اتاقی برای همه می‌تواند در سطح اتاق ایران حرفی برای گفتن داشته باشد

محمد حمیدیه

محمد حمیدیه مدیرعامل شرکت هافمن درباره انتخابات اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تبریز گفت: در دوره‌های گذشته نیز شاهد ائتلاف‌های مختلفی بودیم ولی ائتلاف «اتاقی برای همه» چکیده‌ای از صنایع و بازرگانی استان است.

وی افزود: شاید در دوره گذشته پیشکسوتان به دلایل مختلف به دو سه گروه تقسیم شده بودند ولی در دوره فعلی پیشکسوتان اقتصاد استان همدل و یکصدا شده اند.

این فعال اقتصادی با تاکید بر اهمیت نقش اتاق تبریز در اتاق ایران تصریح کرد: این همدلی و یکصدایی می‌تواند برای اتاق تبریز در سطح ایران ایفای نقش کند و این موضوع اهمیت بالایی دارد و این مستلزم اعتبار و تجربه است که به نظرم ترکیب ائتلاف اتاقی برای همه از این امتیازات برخوردار است.
مدیرعامل شرکت هافمن تاکید کرد: امیدوارم این تیم در سطح اتاق ایران حرفی برای گفتن داشته باشد و برای صنایع و بازرگانی و تجارت استان تاثیرگذار باشد.

اتاق بازرگانی باید متعلق به بخش خصوصی باشد نه بخش خصولتی و دولتی

 

ساسان قلی‌پور مدیرعامل شرکت سوت ایچ تبریز با اشاره به ائتلاف اتاقی برای همه گفت: آقای دکتر یونس ژائله افتخار استان هستند و کشت و صنعتی که ایشان در شهرستان شبستر راه‌اندازی کرده‌اند کمک شایانی به سطح اشتغال در استان داشته است.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی باید متعلق به بخش خصوصی باشد نه بخش خصولتی و دولتی.

این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد: باید کسانی که جزو تجار و سرمایه‌گذاران هستند وارد اتاق شوند و لیست ائتلاف «اتاقی برای همه» از بخش خصوصی تشکیل شده است و این موضوع به نفع اشتغال و اقتصاد استان خواهد بود.

ابراهیم ولی زادگان مدیرعامل شرکت شکلات سازی زیبا در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: همه ما از زمانی که به صورت سنتی ساخت می‌شد در این عرصه حضور داشتیم و شناخت کافی از این افراد داریم و بر اساس معیارهایی که داریم انتخاب خواهیم کرد.

این فعال اقتصادی ادامه داد: من از اکثر افراد این ائتلاف شناخت دارم و سالهاست که با هم همکار هستیم و بر اساس این شناخت انتخاب خواهم کرد.

علی علیزاده، مدیرعامل شرکت توران صنعت تبریز در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: از بیشتر افرادی که در این ائتلاف کاندیدا شده‌اند شناخت کاملی داریم و احساس می‌کنم این ائتلاف، ائتلاف خوبی خواهد بود.

غلامرضا زمانی مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل بین المللی آرشام لجستیک در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: ائتلاف واقعی قوی و چهره‌های حاضر همگی شناخته شده و فکر می‌کنم که موفق خواهند بود.

این فعال اقتصادی ادامه داد: ما در اتاق بازرگانی به یکسری تغییرات نیازمندیم که فکر می‌کنم این ائتلاف بتواند یکسری تغییرات و نوگرایی انجام دهد تا اتاق بازرگانی ما در کشور تبدیل به یک اتاق بازرگانی قوی شود، امیدواریم اتاق بازرگانی ما که قدیمی‌ترین اتاق است تبدیل به قوی‌ترین اتاق بازرگانی شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات